Voor mij Samsung Galaxy S2 wil ik een nieuwe batterij kopen. Nu kom ik op internet veel aanbieders tegen. Bij sommige aanbieders staan minder goede recensies over de batterij terwijl het lijkt te gaan om dezelfde originele Samsung batterij.
Bij een verkoper is hij voor 30 euro te koop en bij een ander voor 12,95. In beide gevallen zou het gaan om de originele Samsung batterij. Kan ik met een gerust hart de goedkope versie nemen?
Voor mij Samsung Galaxy S2 wil ik een nieuwe batterij kopen. Nu kom ik op internet veel aanbieders tegen. Bij sommige aanbieders staan minder goede recensies over de batterij terwijl het lijkt te gaan om dezelfde originele Samsung batterij.
Bij een verkoper is hij voor 30 euro te koop en bij een ander voor 12,95. In beide gevallen zou het gaan om de originele Samsung batterij. Kan ik met een gerust hart de goedkope versie nemen?
Dubbelpost van je eerdere topic. Hou het aub bij 1 topic per vraag. Als je na 24u nog geen reactie hebt op je vraag, vraag dan gerust opnieuw de aandacht in dezelfde topic. Bij deze gaat deze op slot en kan de discussie in eerder genoemde topic verder gevoerd worden.
[mod]Dubbelpost van je eerdere [url=http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/60228-nieuwe-batterij.html]topic[/url]. Hou het aub bij 1 topic per vraag. Als je na 24u nog geen reactie hebt op je vraag, vraag dan gerust opnieuw de aandacht in dezelfde topic. Bij deze gaat deze op slot en kan de discussie in eerder genoemde topic verder gevoerd worden.[/mod]