Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Dragonfly

• Lid sinds 28 maart 2011
  • Berichten 92
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2014
  • 15:44

Enkele weken terug in de landelijke kranten deze Ultrapak powerbank van uNu Electronics uit Californie. In een kwartier zou deze powerbank een mobiele telefoon van 2000mAH vol laden volgens een nieuw ULTRA-X technologie, een doorbraak in de oplaadtechnologie. Ik heb voor
ca. 85 euro deze Ultrapak met een vermogen van 10000mAH aangeschaft.
Mijn Samsung S4 was echter pas na een kwartier 18% volgeladen en pas na 1 uur en 56 minuten 100% vol, dus dit was nogal teleurstellend.
Wie heeft ook de Ultrapak van uNu Electronics en wat zijn uw bevindingen ?

Bijlage:

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 1 september 2014
  • 10:40

Als ik het filmpje bekijk op de officiele website dan laadt de battery pack zich in 15 minuten op, niet je telefoon. Dat zou ook niet goed zijn want de batterij van je telefoon zou dat niet aankunnen denk ik.

Dragonfly

• Lid sinds 28 maart 2011
  • Berichten 92
  • Reputatie 0
  • 1 september 2014
  • 20:08

Na reactie van nanders op mijn topic en daarom nu ik alles nog goed terug heb gelezen, lijkt het inderdaad zo te zijn dat de Ultrapack zelf binnen een kwartier tot 2000mAH op is geladen. Maar wat hebben we daar dan aan ? Het gaat er toch om dat de mobiele telefoon snel is volgeladen ? Dit duurt nog steeds een eeuwigheid als je weer snel stroom nodig hebt in je telefoon.
Het is immers toch niet erg als de Powerbank tijdens het slapen aan de stopcontact hangt ? Dat kan dan wel wachten. Ik dacht toch echt begrepen te hebben, dat de Ultrapak in een kwartier de telefoon vol zou pompen, dat noem ik pas echt revolutionair! Daar kijken we toch met zijn allen naar uit ?
Artikel in Telegraaf met als kop “ batterij in 15 minuten volgeladen ”
(maar dus niet de batterij van de smartphone !) doet mij de indruk wekken,
dat de smartphone binnen een kwartier opgeladen zou zijn. Als ik het artikel wel goed had begrepen, dan had ik deze powerbank niet aangeschaft.

Bewerkt (1 september 2014 20:13) | aanvulling

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.