Ben al een tijdje opzoek naar een handige app waarin mijn portfolio bij kan houden van mijn aandelen en fondsen. Kan het wel checken via m`n bank, maar ik zoek iets dat ik zo even kan checken hoe de boel er voor staat.
Al wel het een en ander gevonden maar die zijn allemaal op de Amerikaanse beurs gericht en daar heb ik net niets aan.
Alvast bedankt,
Martin
Bewerkt (14 december 2010 22:15)
Avond,
Ben al een tijdje opzoek naar een handige app waarin mijn portfolio bij kan houden van mijn aandelen en fondsen.
Kan het wel checken via m`n bank, maar ik zoek iets dat ik zo even kan checken hoe de boel er voor staat.
Al wel het een en ander gevonden maar die zijn allemaal op de Amerikaanse beurs gericht en daar heb ik net niets aan.
Alvast bedankt,
Martin
Avond,
Ben al een tijdje opzoek naar een handige app waarin mijn portfolio bij kan houden van mijn aandelen en fondsen.
Kan het wel checken via m`n bank, maar ik zoek iets dat ik zo even kan checken hoe de boel er voor staat.
Alvast bedankt,
Martin