Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Gebeurt ook bij de oude market app. Google is weer aan het kloten.
Heb ook even gekeken voor je, ook hier op Wildfire serverfout, dus jottem, Google is aant gooochelen
Nergens last van en voor de update hier ook geen last van gehad.
Zelfde probleem, krijg serverfout als ik naar de downloads-tab ga. Probleem is gisteren begonnen. (Samsung Galaxy Apollo)
Niemandn og een oplossinggevonden of ligt het probleem daadwerkelijk bij Google ?
Ook zelfde pronbleem sinds vanochtend. Terwijl ik echter loop te zoeken nog een keer geprobeert en ineens doet hij het weer. Blijven proberen zou ik dus zeggen.
Sinds vanochtend werkt het weer bij mij.
Hier werkt hij ook weer sinds vanmorgen !
De market heeft een update gehad. De servers moeten dan nog syncen. Daar kan 24 uur overheen gaan. Geduld is een schone zaak.
Peter1951;71902
De market heeft een update gehad. De servers moeten dan nog syncen. Daar kan 24 uur overheen gaan. Geduld is een schone zaak.
Krijg sinds nieuwe update van Andoid Market steeds de melding: serverfout als ik naar tabblad apps (geinstalleerde apps.) ga.
Heb via instellingen en toepassingen ook al de upgrade van Market verwijderd maar kom niet in mijn tabblad geinstalleerde apps.
Verder werkt alles gewoon in Market.
iemand idee?
Mvg,
MP