Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

satshow

• Lid sinds 10 september 2010
  • Berichten 1709
  • Reputatie 0
  • 27 december 2010
  • 13:20

Ik wil de ADW launcher EX eens uittesten, er zitten daar zoveel instellingen maar wat doen ze.

Hoe kan ik daar bv niet gebruikte programmas verbergen zoals in launcherpro wil het geval is?
Iemand wat leuke tips voor dit programma?

Bewerkt (27 december 2010 13:20)

Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4

Dutchlimits

• Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 616
  • Reputatie 0
  • 27 december 2010
  • 13:36

Nou het is onmogelijk om alle instellingen hier uit te leggen, probeer ze gewoon uit zou ik zeggen.. Als je rustig leest dan weet je wat de instellingen doen.

Bewerkt (27 december 2010 13:36)

Celf

• Lid sinds 24 februari 2009
  • Berichten 135
  • Reputatie 10
  • 27 december 2010
  • 18:33

satshow;73784
Hoe kan ik daar bv niet gebruikte programmas verbergen zoals in launcherpro wil het geval is?
Iemand wat leuke tips voor dit programma?

Je kunt “groups” maken met in elke “group” de programma's die je in die groep wilt zien. Zo kun je een groep maken waarin je alleen die programma's zet die je zult gaan gebruiken en laat je alle andere programma's weg. Vervolgens kun je kiezen welke group moet starten zodra je op de launcher knop klikt. Tot nu toe, ik werk er pas een dag mee, werkt dat beter dan in launcherpro omdat in dat programma (en op mijn DHD) volkomen willekeurig icoontjes alsnog weer in beeld verschenen.

Bewerkt (27 december 2010 18:33)

satshow

• Berichten 1709
  • Reputatie 0
  • 27 december 2010
  • 18:41

En waar kan ik die groups precies vinden?
Onder custom shortcut?
Ik heb al wel met de overgangen kunnen spelen, dat ziet er wel fraai uit moet ik zeggen. Heb ook al naar leuke themes gezocht.
Heb nu hier york's black ADW theme in gebruik met de daarbijhorende icoontjes.

Heb overigens in de programma's nu zo gezet dat hij vertikaal 4D is, als ik nu die open rollen ze als het ware.

Bewerkt (27 december 2010 18:41)

Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4

JK1980

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 1645
  • Reputatie 10
  • 27 december 2010
  • 18:49

Heb deze launcher ook sinds eergisteren erop staan, loopt echt goed, vind deze mogelijkheden beter als launcherpro.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (27 december 2010 18:49)

Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 27 december 2010
  • 18:55

Als je in de appdrawer zit dan op de menubutton drukken.
Dan kun je catalogs (groepen) maken.

In LPP kon je apps verbergen zodat ze simpelweg niet meer getoond werden in de drawer.
Via de catalogs kun je groepen aanmaken en daar je apps in de juiste groepen zetten.
Vervolgens bij het openen van je appdrawer gaat hij als eerste naar de laatst gebruikte groep en middels een pijltje vooruit en terug kun je van groepen wisselen.
Stel je wilt, net als in lpp alleen maar apps niet zichtbaar hebben in de drawer, dan maak je dus een groep met de naam “hidden” ofzo en daarin zet je alle apps die je niet wilt zien. Vervolgens ga je met pijltje terug onderin de appdrawer naar je huidige weergave en daarmee bereik je hetzelfde als in LPP je hebt apps niet meer zichtbaar in je hoofdlijst.

Misschien klinkt het wat omslachtig, maar de groep hidden aanmaken is maar eenmalig en verder hoef je in de toekomst alleen maar aaps naar die groep te zetten als je die niet wilt zien.
Echter staat deze struktuur wel meer mogenlijkheden toe dan, zoals in lpp, het alleen maar onzichtbaar maken van apps.

Bewerkt (27 december 2010 18:55)

Samsung Galaxy S8+

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 27 december 2010
  • 18:56

Gebruik hem ook sinds een dag of 2 heb alleen een probleempje met het main dock, ik wil graag 5 icons op mijn dock hebben, wanneer ik deze aanklik krijg ik wel netjes 5 icons alleen 2 ervan werken niet?!
Lang aanraken werkt niet, er gebeurd helemaal niks, kort ook niet want dan zou de “app” moeten openen iemand een idee hoe dit op te lossen, verder vind ik deze ADW super!

Bewerkt (27 december 2010 18:56)

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 27 december 2010
  • 18:58

Zet de snelkoppelingen die je in die maindock wilt hebben even op je homescreen,
vanuit daar kun je ze gewoon slepen naar het dock en verdwijnen ze ook direkt van je homescreen.
Zo heb ik alle 5 de ikoonen werkend

Vanuit LPP ben je gewend om ze lang in te drukken in het doc…alleen bij adw werkt dat net ff anders

Bewerkt (27 december 2010 18:58)

Samsung Galaxy S8+

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 27 december 2010
  • 19:01

@AVS, dat heb ik ook gedaan alleen blijken ze niet te werken…. Ik zie het al, mijn desktop stond gelocked… thnx!

Bewerkt (27 december 2010 19:01)

satshow

• Berichten 1709
  • Reputatie 0
  • 27 december 2010
  • 19:02

AVS;73896
Als je in de appdrawer zit dan op de menubutton drukken.
Dan kun je catalogs (groepen) maken.

In LPP kon je apps verbergen zodat ze simpelweg niet meer getoond werden in de drawer.
Via de catalogs kun je groepen aanmaken en daar je apps in de juiste groepen zetten.
Vervolgens bij het openen van je appdrawer gaat hij als eerste naar de laatst gebruikte groep en middels een pijltje vooruit en terug kun je van groepen wisselen.
Stel je wilt, net als in lpp alleen maar apps niet zichtbaar hebben in de drawer, dan maak je dus een groep met de naam “hidden” ofzo en daarin zet je alle apps die je niet wilt zien. Vervolgens ga je met pijltje terug onderin de appdrawer naar je huidige weergave en daarmee bereik je hetzelfde als in LPP je hebt apps niet meer zichtbaar in je hoofdlijst.

Misschien klinkt het wat omslachtig, maar de groep hidden aanmaken is maar eenmalig en verder hoef je in de toekomst alleen maar aaps naar die groep te zetten als je die niet wilt zien.
Echter staat deze struktuur wel meer mogenlijkheden toe dan, zoals in lpp, het alleen maar onzichtbaar maken van apps.

Dank je daar had ik net nog niet gekeken om programma's te verbergen die ik niet wil zien.
Heb overigens in een screenscot een soort kubus gezien maar dat heb ik nog niet voor elkaar gekregen.

Bewerkt (27 december 2010 19:02)

Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.