Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Of komt het hier door: (?)
Ik heb namelijk als ik op mijn home button klik dat ie een schermpje geeft met daar op: Actie voltooien met: En dan kan ik kiezen tussen ADWLauncher Ex en Startpagina.
Ik klik wel elke keer ADW Launcher Ex aan want die gebruik ik elke keer…
Maar nu: Maakt het uit of ik het zinnetje aanvink met daar op: Standaard gebruiken voor deze actie.
Ligt het misschien daar aan dat mijn twitter geen meldingen meer geeft?
Want ik heb twidroyd ook geinstalleerd en die geeft ook geen meldingen! Terwijl ik het weer heb ingesteld!
Wie kan mij helpen?
Mvg,
J-Star*
Standaard gebruiken kun je gewoon aanvinken en dan ADW aanklikken. Dan zie je de melding ook niet meer. Heb je misschien je notificatiebalk uitgeschakeld in ADW?
Sent from my Nexus One using Tapatalk
Android World Domination
Ik heb niet de notificatie balk uitgeschakeld..
Bedankt voor je reactie!
Heb je bij Twitter en Twidroyd wel de notificaties aangezet?
Android World Domination
Hallo!
Even een vraagje over de twitter, twitteraplicatie.
Sinds ik ADWLauncher Ex gebruik maakt mijn twitter geen melding meer als ik nieuwe tweets heb. (Daarvoor met mijn gewone homescreen dus wel)
Ik heb ingesteld dat hij om het half uur gaat vernieuwen, dat doet hij dus niet meer, maar ik heb dus wel bij de instellingen alles aangevinkt! Ik zou dus niet weten waarom hij het niet meer zou doen! :confused:
Ik heb een Samsung Galaxy S. Niets mee gedaan alleen ADW er op…
Heeft iemand dit ook en heb je een oplossing gevonden? Want ik begin me er wel een beetje aan te ergeren, elke keer zelf vernieuwen…
Alvast bedankt!
Groetjes,
J-Star*