Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Mm Met snel reageren unlockt die hem automatisch dat is idd niet slim gedaan, Zo gaat die als je het niet door heb gewoon smsjes versturen zonder dat je het weet en hup daar gaat je tegoed :p
Precies, dat is dus snel reageren
Blijkbaar niet ik heb handcent er ook maar even van afgegooid, straks gaat die snel smsen in me broekzak zonder dat ik weet wat dat heb ik liever niet .
Ik heb het nog niet gehad maar ben er ook wel bang voor.
KPN (en dus HI) ondersteund helaas geen afleverrapporten. Dus niet zo gek dat het niet werkt.
michieljongerius;79755Wel degelijk, meestal ontvang ik ze keurig, hoewel tussen KPN en KPN / Hi, bedenk ik me nu niet. Zal wel een logica achter zitten (hoop ik;-).
KPN (en dus HI) ondersteund helaas geen afleverrapporten. Dus niet zo gek dat het niet werkt.
Mmh ok daar had ik nog niet bij na gedacht, vóór mn android tel werkte het altijd maar toen had ik dus inderdaad ook T-Mobile.
Ontvangstbevestiging werkt niet bij Hi.
Kan wel, maar dan moet je voor elk smsje *0# (sterretje nul hekje) toetsen, en dan pas je bericht, dus bijvoorbeeld
*0# Mam, ik eet niet thuis!
Mensen,
ik heb 2 “probleempjes” bij handcent:
1: “notify when message is recieved” en “handcent afleverrapport” staat bij mij aan mij ik krijg geen ontvangstbevestigingen. (ik neem aan dat HI dit gewoon ondersteund)
2: Snel reageren vind ik echt super alleen is het lastig dat die hem dan automatisch unlocked.
Iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt!
Grtz