Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Is toch gewoon mogelijk via de standaard agenda die op je device zit
Kun je maandelijks jaarlijks noem maar op terug laten komen met alarm!
DeBewoner
Klopt, maar dan komt die taak als Afspraak in mijn (zakelijke) Exchange-agenda en dat zou ik graag vermijden.
jacqwfj;83439
Klopt, maar dan komt die taak als Afspraak in mijn (zakelijke) Exchange-agenda en dat zou ik graag vermijden.
Samsung Galaxy S8+
Of Dato GTasks gebruiken (gratis en betaalde versie), deze kan ook syncen met Google Tasks.
pklijzing;83455Sterker nog, is een interface voor Google Tasks.
Of Dato GTasks gebruiken (gratis en betaalde versie), deze kan ook syncen met Google Tasks.
Iedereen bedankt voor het meedenken. Zoals gezegd: ik ben (was) nog niet zo thuis in Android, maar inmiddels heb ik ook het gemak van meerdere aganda's ontdekt. Ideaal en helemaal dé oplossing
Jacques
Jacques, heb je al iets gevonden? Gebruik zelf Gtasks. Zie onderstaande url voor enkele andere voorbeelden:
https://sites.google.com/site/bedrijvenwiki/technologie-1/software/takenlijst
Ben dus op zoek naar 'n app, waarmee ik snel en eenvoudig een takenlijst maak. Zou graag elke taak willen voorzien van een alarm (á la Outlook): op om gaat het alarm af. Het zou helemaal mooi zijn, als ik die taak wekelijks (of maandelijks) kan laten herhalen.
Alvast bedankt voor uw tip.
Jacques