Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Zomer

• Lid sinds 29 juli 2009
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2009
  • 08:32

Beste mensen,

Op mijn vorige telefoon (Nokia E71) was ‘Best Profiles’ mijn meest favoriete app. Deze app zorgde er voor dat mijn telefoon op stil ging bij aanvang van een agenda item, zodra deze agenda item voorbij was, ging het geluid weer aan zonder dat ik de telefoon nog aan hoefde te raken. Nu heb ik al een beetje gegoogled, maar ben nog niet een dergelijke app tegengekomen voor Android, hebben jullie al iets dergelijks tegen het lijf gelopen?

Bewerkt (22 april 2013 12:11)

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 30 juli 2009
  • 20:45

Zomer
Beste mensen,

Op mijn vorige telefoon (Nokia E71) was ‘Best Profiles’ mijn meest favoriete app. Deze app zorgde er voor dat mijn telefoon op stil ging bij aanvang van een agenda item, zodra deze agenda item voorbij was, ging het geluid weer aan zonder dat ik de telefoon nog aan hoefde te raken. Nu heb ik al een beetje gegoogled, maar ben nog niet een dergelijke app tegengekomen voor Android, hebben jullie al iets dergelijks tegen het lijf gelopen?
Dit kan je doen wanneer je iets afweet van scripting en dit met volgende apps die je gratis vanuit de market kunt halen. Deze zijn ASE en locale.

Zomer

• Lid sinds 29 juli 2009
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2009
  • 10:17

ASE gaat wat té ver voor mij, ik wacht wel tot iemand een app hiervoor bouwt!

Djeez

• Lid sinds 29 juli 2009
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2009
  • 18:56

Die applicatie is er, download daarvoor Locale. Hiermee kun je een agendapunt instellen, maar ook andere beltonen op een bepaalde locatie. Zo kan het handig zijn als je bijvoorbeeld begrafenisondernemer bent, en zo instellen dat je daar niet Wolter Kroes met ‘Sjalalalalala’ hoort.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.