Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Duveaux

• Lid sinds 26 september 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2011
  • 20:36

Sinds een tijdje staat de volledige versie van mijn tweede app, De Krant, in de market. Claudia schreef er al een week geleden een kort stukje over op de site: Nieuwe apps in de Android Market: week 4 | Androidworld
Ik ben van plan deze app door te ontwikkelen tot een klein juweeltje (als tijd het toelaat), maar daar is altijd hulp voor nodig!

Ik wil deze topic graag gebruiken voor directe feedback. Dat werkt net even lekkerder dan mail of de android market. Ik zal ook updates hier registeren. Wat mij betreft mag je de bizarste ideeën roepen. Wie weet kan ik het zomaar bouwen!

"De Krant is een intuïtieve nieuwsapplicatie met (op dit moment) 8 Nederlandse kranten. De applicatie is verder eenvoudig van opzet en ook bevat het een simpele grafische interface maar de belangrijkste zaken zijn aanwezig. Alle artikelen worden in deze applicatie inline geopend, dat wil zeggen in de applicatie zelf dus zonder doorverwijzing naar een (mobiele) website. "

Zelf heb ik maar beperkte testmogelijkheden. Ik hoor ook ontzettend graag feedback van mensen met bijvoorbeeld een tablet.

Alle feedback is welkom, maar van haters hoor ik graag waarom ze haten!

com.duveaux.dekrant
De Krant - Android Market

Bedankt!

Bewerkt (2 februari 2011 20:36)

Julian

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 706
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2011
  • 20:42

Ik heb het artikel gemist maar ga zeker ff de moeite nemen om te zien hoe/of het bevalt.
Kom hier op terug!

Bewerkt (2 februari 2011 20:42)

Duveaux

• Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2011
  • 21:31

Nice! Ik hoor het graag!

Vandaag goeie basis gelegd voor een pro versie en toekomstige ontwikkeling van de normale versie. Hopelijk kan ik snel een update plaatsen.

Bewerkt (3 februari 2011 21:31)

Dotten

• Lid sinds 17 oktober 2010
  • Berichten 492
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 02:13

Ik ben hem aan het downloaden. Nieuwsgierighaha

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (4 februari 2011 02:13)

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 07:33

Altijd leuk een app van Nederlandse bodem

Als je het op prijs stelt heb ik direct wel een suggestie voor verbetering van de app.

schermindeling: Als je vanuit de index van een krant klikt op een artikel dan staat er links bovenin een grote klok. De klok doet niets heb ik het idee. De tijd klopt niet en erop klikken heeft ook geen functie. Het neemt echter meer dan een kwart scherm in beslag die ik liever voor het artikel had gehad.
Hetzelfde onderin het scherm. Ik heb een 1cm witte balk onderin het scherm dat niet gebruikt wordt…het blijft wit althans.
Door dit alles is de ruimte waar het artikel in staat heel erg beperkt en dat is jammer.

Bewerkt (4 februari 2011 07:33)

Samsung Galaxy S8+

Samsung

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 421
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 07:47

Ik ga ook zeker kijken. Ben benieuwd!

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (4 februari 2011 07:47)

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 12:25

Knap gemaakt! Hij laadt lekker snel. Die klok mag van mij ook weg, ik zie de functie er niet van. Maar wat ik wel een beetje mis is een datum bij de artikelen. Nu weet ik niet welke editie van een krant ik zit te lezen.
Ik ga hem in de gaten houden. Leuk dat je hier om feedback vraagt!

Bewerkt (4 februari 2011 12:25)

Duveaux

• Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 18:25

@AVS Die klok is een (nogal lame) placeholder. Mijn (ambitieuze) plan is om een php script te schrijven dat de plaatjes extraheert uit de artikelen, maar for now is dat nog niet zo makkelijk. De klok kan inderdaad een stuk kleiner. Als ik die plaatjes nog niet gefixed heb voor de volgende update zorg ik ervoor dat de klok minder ruimte inneemt.

@galaxyjet Dankje! Ik heb wel iets geschreven voor de datum, maar blijkbaar is het afhankelijk van je systeemklok/regio of hij het weergeeft. Ik heb een to-dolist item toegevoegd om daar een betere manier voor te verzinnen

Edit > Bedankt iedereen die download, rate en feedback geeft

Bewerkt (4 februari 2011 18:25)

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 19:30

Nou de app kwam goed uit vanavond, want onze krant is niet bezorgd helaas

Bewerkt (4 februari 2011 19:30)

Samsung

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 421
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 21:13

Zo, ben even wezen testen. :-)
De klok (die dus niet werkt) viel ook mij meteen. Stoor me er op zich niet aan, maar gezien het niet werkt, is die wel overbodig.
Verder met in het met Galaxyjet eens dat een datum bij de berichten wel handig is.
Als eerste DeTelegraaf aangeklikt. Maar eens een artikel aangeklikt en je krijgt een mooi begin stukje. Echter, als ik ‘lees meer’ wil doen, krijg ik een foutmelding: ‘Webpagina niet beschikbaar’. Dit is bij de andere kranten niet het geval, dus daar is het wel goed. Denk dat niet dat het aan mijn mobiel zal liggen.

Verder: vind ik dat de sites erg snel laten en kan ik me erg vinden als ik een krant heb aangeklikt. Mooi overzichtelijk! Ik zou echter liever het menu zien als bij favorieten, dat je niet hoeft te scrollen naar een krant, maar het gewoon overzichtelijk hebt.

Verder mag je van mij ook wel DeGelderlander toevoegen, maar dit is puur persoonlijk, aangezien ik deze krant als inwoner van Gelderland, zo af en toe nog wel lees. Lijkt misschien dat ik veel kritiek toon, maar goed, je vroeg feedback. ;-) Vind het toch, zeker voor één van de eerste versies, een zeer goede app. Denk dat dit wel eens een favoriet van me kan worden. :-)

Bewerkt (4 februari 2011 21:13)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.