Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

juter

• Lid sinds 03 augustus 2009
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2009
  • 14:06

Voor de Apple gebruikers: is er een manier om je iCal en je kalender op je telefoon twee kanten op te laten syncen? Ik heb het wel zo voor elkaar dat zodra ik thuis een afspraak inplan, deze ook op de telefoon verschijnt maar andersom niet. Wie heeft de oplossing?

gr jurian

Bewerkt (22 april 2013 12:11)

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 10 augustus 2009
  • 19:53

juter
Voor de Apple gebruikers: is er een manier om je iCal en je kalender op je telefoon twee kanten op te laten syncen? Ik heb het wel zo voor elkaar dat zodra ik thuis een afspraak inplan, deze ook op de telefoon verschijnt maar andersom niet. Wie heeft de oplossing?
gr jurian
Is het dit wat je zoekt ? Ik gebruik deze en bij mij werkt die langs beide kanten.

http://lifehacker.com/5100841/calaborat … -with-ease

juter

• Lid sinds 03 augustus 2009
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2009
  • 20:13

Inmiddels ben ik erachter dat de afspraken die je op je Android plaatst ook in je iCal komen, dus dat is al prima, alleen wil ik dus nu eigenlijk de mogelijkheid hebben om een keuze te maken tussen bijv werk en prive afspraken.
Ik wil dus eigenlijk dat ik in dit geval ook de afspraken van ‘testagenda’ in gCal komen.

Misschien leg ik het een beetje moeilijk uit, maar hoop dat je me snapt.

timsy

• Lid sinds 26 mei 2009
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2009
  • 19:24

Jurian,

Kijk ff hier: tips-trucs-howto-s-f22/how-to-android-en-macos-leopard-t906.html

Werkt bij mij nog steeds perfect!

frapple

• Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 145
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2011
  • 10:34

juter;5441
Inmiddels ben ik erachter dat de afspraken die je op je Android plaatst ook in je iCal komen, dus dat is al prima, alleen wil ik dus nu eigenlijk de mogelijkheid hebben om een keuze te maken tussen bijv werk en prive afspraken.
Ik wil dus eigenlijk dat ik in dit geval ook de afspraken van ‘testagenda’ in gCal komen.

Misschien leg ik het een beetje moeilijk uit, maar hoop dat je me snapt.

Ik zou het handig vinden als ik ical kan synchroniseren met mijn Sony Ericsson X10 (HD) . Dat is eigenlijk het enige. Syncmate werkt niet en missing sync krijg ik ook niet werkende. Muziek, foto's en contacten synchroniseren hoeft voor mij niet eens.
De link van timsy werkt niet meer.
Wie kan me vertellen hoe het moet?

Bewerkt (5 februari 2011 10:34)

frapple

• Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 145
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2012
  • 13:06

Tot voor kort werkte het met syncmate prima! Maar vandaag……verschijnen de afspraken wel in ical maar niet meer van ical in mijn agenda van PI (pocket informant)

Bewerkt (24 april 2013 14:57)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.