Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

michiel

• Lid sinds 10 februari 2009
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2009
  • 11:01

harrie
ik heb de andnav1 beta2 ook gedownload , maar hij wil hem niet installeren op de G1? de andnav2 op de sd card gezet [ zipfile via pc gedownload en uitgepakt en dan op de sd kaart . maar deze doet ook niks “”application notavailable“” ?

wat doe ik verkeerd ?

ben net nieuw met de G1 en net aangemeld om zoals iedereen te leren en uitwisselen van hoe en wat.

Harrie
De meest handige indeze is om via je browser (of liever Steel) naar de andnav site te gaan en vanaf daar de download te starten, dan krijg je direct de .apk file. Hierna met een filemanager (OI File Manager) de .apk starten.
Een zip file wordt niet als installable herkend door Android.

succes

Bewerkt (23 februari 2009 11:01)

harrie

• Lid sinds 22 februari 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2009
  • 11:41

bedankt alvast voor alle reacties , tis gelukt , effe prutsen omdat alles nieuw is , maar zit erop en werkt .
enigste wat me tot nu toe erg tegenvalt is de levensduur van de accu. omdat alles nieuw is veel aan het prutsen ,maar accu is dan ook zo leeg.

Bewerkt (23 februari 2009 11:41)

kvdnberg

• Lid sinds 15 februari 2009
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2009
  • 12:25

Ik heb Andnav2 van de week geprobeerd (van de andnav site, niet de market beta, die op de site heeft turn by turn navigatie), maar hij snapt snelwegen en rotondes niet echt goed en plande vaak rare routes. Een voorbeeldje, ik ging van Zevenhuizen naar Hillegom, da's standaard A12 richting Den Haag, dan A4 richting Amsterdam, maar hij stuurde me er eigenlijk bij Zoetermeer af, om daar door Zoetermeer heen te moeten rijden en dan ergens de A4 weer op. Toen ik dat deed ging ie opnieuw berekenen, en pakte die wel de route die voor de hand ligt, maar toen vertelde ie me dus niet dat ik van de A12 naar de A4 moest, de instructie gaf aan dat ik over ruim 30 km naar links moest (dat was dus de afrit Hillegom, bovenaan de afrit moet je daar links, de afrit zelf verteld ie dus ook niet). En bij rotondes waar ik rechtdoor moest (2e afrit), gaf ie steeds rechtsaf aan.

Maar goed, ze doen erg hun best dus het zal wel verbeteren maar met name door de vreemde routes die hij gaf gebruik ik nu liever de directions van google maps tijdens het rijden, dan maar af en toe even op het scherm kijken waar je bent.

Bewerkt (24 februari 2009 12:25)

Ceased2be

• Lid sinds 02 februari 2009
  • Berichten 124
  • Reputatie 0
  • 3 april 2009
  • 18:12

ach met alle Android telefoons die zijn aangekondigd zou het raar lopen als de gevestigde namen er niet voor gaan ontwikkelen…

overigens. AndNav2 is nu ook te downloaden via de marketplace en via de website (andnav.org) kun je nu ook maps downloaden zodat niet alle images over je dataverbinding gaan. Heb nu de maptiles voor compleet europe op m'n telefoon opgeslagen.
heb nog geen auto zelfd dus kan nog niet testen, maar dat komt met een paar weken

Bewerkt (3 april 2009 18:12)

radavi

• Lid sinds 30 maart 2009
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 4 april 2009
  • 12:41

Dennis
Heb begrepen dat ook nu Tomtom interesse heeft in het maken van navigatie software voor Android, omdat google ook een mogelijkheid nu dus heeft ingebouwd dat ze geld kunnen vragen voor de software. Ideaal voor Tomtom natuurlijk.

Knap dat je dat gehoord hebt, via iemand die ik daar ken heb ik dat ook wel eens gevraagd, maar hield voet bij stuk en was het nivo: ik mag daar niets over zeggen. Dus of iemand heeft wel zijn mond voorbij gepraat of het zijn nog steeds de geruchten.

Bewerkt (4 april 2009 12:41)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.