Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Jeroentje;78926
Ik heb de Benelux mappen en een stukje van de EU gekocht voor CoPilot. Ik wil hem richting de wintersport gebruiken maar dan zonder “internet” aan te hoeven hebben in het buitenland.
Als ik echter de mappen van “buiten NL” laadt dan kan ik de plaats van bestemming opgeven maar hij kan zich niet lokaliseren want de map van NL is niet geladen.
Ik krijg het idee dat ik dus in NL tot de grens moet rijden op de BeNeLux kaart, dan moet switchen van kaart zodat ik mijn bestemming in Oostenrijk kan vinden.
Dit vind ik absoluut onhandig. Of is er nog iemand met een tip!?
Galaxy Ace 2
ROM 5.0.2 Resurrection Remix® Lollipop v5.3.6
heb ook copilot van gisteren draaien werkt ok
maar een vraagje als ik coplilot start en wil navigeren vanuit mijn contacten zijn die er niet,maar als ik eerst contacten open en dan coplilot dan staan mijn contacten daar ,is daarvoor een instelling ?
doe dit met een htc desire
Ik heb de Benelux mappen en een stukje van de EU gekocht voor CoPilot. Ik wil hem richting de wintersport gebruiken maar dan zonder “internet” aan te hoeven hebben in het buitenland.
Als ik echter de mappen van “buiten NL” laadt dan kan ik de plaats van bestemming opgeven maar hij kan zich niet lokaliseren want de map van NL is niet geladen.
Ik krijg het idee dat ik dus in NL tot de grens moet rijden op de BeNeLux kaart, dan moet switchen van kaart zodat ik mijn bestemming in Oostenrijk kan vinden.
Dit vind ik absoluut onhandig. Of is er nog iemand met een tip!?