Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
jackvdW;117701
he hallo, een vraagje voor degene die een beetje technisch aangelegd zijn… ik heb gehoord laatst dat er een app is die je kan laten corresponderen met deze online tv gids, die dan weer met je tv gekoppeld wordt en dat je dan dus via je tel kan bepalen wat er op het menu staat als het ware… weet iemand hier iets vanaf? als ik zoek op online tv gids app, kom ik dr niet echt namelijk…hoor het graag! tschuss
heb ook wel eens iets gehoord over de upc app, kun je ook dingen op de tv doen ofso, maar heb er zelf (nog) geen ervaring mee. En geldt uiteraard alleen als je gebruikt maakt van upc televisie
he hallo, een vraagje voor degene die een beetje technisch aangelegd zijn… ik heb gehoord laatst dat er een app is die je kan laten corresponderen met deze online tv gids, die dan weer met je tv gekoppeld wordt en dat je dan dus via je tel kan bepalen wat er op het menu staat als het ware… weet iemand hier iets vanaf? als ik zoek op online tv gids app, kom ik dr niet echt namelijk…
hoor het graag! tschuss