Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Is er ook de standaard swype van samsung (met de samsung interface dus) beschikbaar, ik kan die echt nergens vinden!!
Martux;165522DIe kan je als je die per se wilt toch gewoon slopen uit standaard rom als JPU ofzo (en dan dus de 2 bestadnen die je anders moet verwijderen over kopieren)
Is er ook de standaard swype van samsung (met de samsung interface dus) beschikbaar, ik kan die echt nergens vinden!!
HaTe;122606Er zijn vast weer mensen erg blij met je post, Hate, maar wie bedoel je toch met “jullie”
Swype
Omdat het andere topic over Swype 2.6 gaat en jullie slecht zijn in zoeken, dit topic. Kan ook gelijk worden gebruikt als discussietopic
Deze topic gevonden via de zoek functie
Werkt erg goed dank je wel.
Berichten typen is echt een stuk leuker geworden nu
Ik heb een vraagje over Swype. Kun je op één of andere manier de keyboard minimaliseren? De stock keyboard heeft daar een toets voor, maar bij de Swype vind ik niks Ook geen handeling laat dat ding verdwijnen
ndPix;171635
Ik heb een vraagje over Swype. Kun je op één of andere manier de keyboard minimaliseren? De stock keyboard heeft daar een toets voor, maar bij de Swype vind ik niksOok geen handeling laat dat ding verdwijnen
Bartito;171645Oh, hoe simpel het kan zijn
Druk dan eens op de backknop.
Lol … ik ben er destijds ook per ongeluk op gekomen
Ik wou op enter duwen en drukte toen op de backtoets.
Hey mensen, kan het kloppen dat de bovenstaande versies van Swype nog niet verenigbaar zijn met de HTC Sensation? Heb ze namelijk allemaal geprobeerd, maar geen van allen werkt.
Swype
/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
DownloadOmdat het andere topic over Swype 2.6 gaat en jullie slecht zijn in zoeken, dit topic. Kan ook gelijk worden gebruikt als discussietopic
De Swype beta is open voor iedereen, maar bevat een irritante installer. Als je die toch wilt proberen, kan je je hier inschrijven voor de beta: http://www.swypeinc.com/myswype.html
Download hier Swype v3.6.84.26668
Download hier Swype v3.5.83.26516
Changelog:
Op Usenet (en SpotNet) heb ik laatst al versie 2.29.71.20203 geüpload voor een aantal resoluties:
De originele bron: Mobilism • View topic - Swype v2.29.71.20203
Download Swype v2.29.71.20203: Download Swype_EN_NL_2.29.71.20203.rar from Mirrorcreator - Upload files to multiple file sharing sites
Dit is de versie die voor ons handig is, met alleen Nederlands en Engels. Voor meer talen, zie de originele bron.
Voor mensen met een Galaxy S en die deze nieuwe versie willen:
Je moet root rechten hebben om de oude te verwijderen, als je dat niet hebt moet je stoppen met lezen.
Verwijder de volgende bestanden:
/system/app/Swype.apk
/system/lib/libSwype.so
Hierna kan je deze versie gewoon installeren!