Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

HaTe

• Lid sinds 11 augustus 2010
  • Berichten 969
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2011
  • 13:07

Swype
Omdat het andere topic over Swype 2.6 gaat en jullie slecht zijn in zoeken, dit topic. Kan ook gelijk worden gebruikt als discussietopic /cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

De Swype beta is open voor iedereen, maar bevat een irritante installer. Als je die toch wilt proberen, kan je je hier inschrijven voor de beta: http://www.swypeinc.com/myswype.html

Download hier Swype v3.6.84.26668
Download hier Swype v3.5.83.26516

Changelog:

· Announcing BETA support for the following resolutions: qHD, QVGA, WQVGA, WSVGA
· Added Dutch, Russian and UK English support
· The Hidden Word Tip window will only appear once, the first time you encounter a hidden word after a new installation. It will never appear again after that.
· Contacts, etc, that are automatically added to the user dictionary will now stay deleted when removed by the user
· Fixed the gesture to hide the keyboard: Swype from the SWYPE key to the DELETE key
· The capitalization gesture will no longer accidentally capitalize the second letter of a word when the trace path goes through that key before exiting the top of the keyboard
· Add compression of large languages for Android builds to reduce filesize
· Identified and resolved an issue that was causing cumulative loss in recognition accuracy over time
· Faster trace path animations
· Improved application performance in portrait view
· Improved the efficiency of the contact list scanner
· Swype key in Spanish now properly brings up Word Choice Window
· Fixed a bug with word priorities so words in user dictionary do not always appear first in word choice window
· Fixed a bug that prevented the auto-space suppression icon from appearing in some cases
· Period and Comma now function properly when tapped in SYM layer
· Improved recognition of words when using the capitalization gesture and the second letter is very close the exit-point of the capitalization gesture, e.g. “Well”
· Fixed a rare crash when returning from the Language Selector in Settings
· Launching voice recognition now draws a UI inside the Swype process instead of launching a new activity
· When Android 2.3.3 is detected, double-tap-to-edit is disabled to prevent conflict with Google's double-tap behavior
· Decreased the likelihood that a new license will be required after a system update
· Fixed a bug where a failure of the system to properly return build properties was crashing Swype
· Extended the beta license from 100 days to 120 days after compile
· Minor compatibility updates for Android 2.3
· Fixed various crashes
Download
Op Usenet (en SpotNet) heb ik laatst al versie 2.29.71.20203 geüpload voor een aantal resoluties:
Hier weer de nieuwste Swype voor de liefhebbers. De oude versie werkte ook niet meer.
Dit keer heb ik alle resoluties ingepakt in 1 pakketje. Dat wel zeggen:
HVGA
WVGA (Nexus One, Desire, Galaxy S etc)
WVGA854 (voor de X10 o.a.)

De poster heeft van HVGA en WVGA854 niet het originele thema bijgevoegd, maar een aangepaste. Zie screenshot voor hoe dat er uit ziet. Ik vind het zelf een stuk mooier. Bij WVGA heb ik beide thema's bijgevoegd.

Veel plezier er mee.

De originele bron: Mobilism • View topic - Swype v2.29.71.20203

Download Swype v2.29.71.20203: Download Swype_EN_NL_2.29.71.20203.rar from Mirrorcreator - Upload files to multiple file sharing sites
Dit is de versie die voor ons handig is, met alleen Nederlands en Engels. Voor meer talen, zie de originele bron.

Voor mensen met een Galaxy S en die deze nieuwe versie willen:
Je moet root rechten hebben om de oude te verwijderen, als je dat niet hebt moet je stoppen met lezen.
Verwijder de volgende bestanden:
/system/app/Swype.apk
/system/lib/libSwype.so

Hierna kan je deze versie gewoon installeren!

Bewerkt (22 maart 2011 13:07)

Martux

• Lid sinds 04 april 2011
  • Berichten 234
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2011
  • 17:33

Is er ook de standaard swype van samsung (met de samsung interface dus) beschikbaar, ik kan die echt nergens vinden!!

Bewerkt (22 mei 2011 17:33)

Backhead

• Lid sinds 18 november 2010
  • Berichten 3803
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2011
  • 17:35

Martux;165522
Is er ook de standaard swype van samsung (met de samsung interface dus) beschikbaar, ik kan die echt nergens vinden!!
DIe kan je als je die per se wilt toch gewoon slopen uit standaard rom als JPU ofzo (en dan dus de 2 bestadnen die je anders moet verwijderen over kopieren)

Bewerkt (22 mei 2011 17:35)

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2011
  • 19:45

HaTe;122606
Swype
Omdat het andere topic over Swype 2.6 gaat en jullie slecht zijn in zoeken, dit topic. Kan ook gelijk worden gebruikt als discussietopic
Er zijn vast weer mensen erg blij met je post, Hate, maar wie bedoel je toch met “jullie” ?

Bewerkt (22 mei 2011 19:45)

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 27 mei 2011
  • 21:59

Deze topic gevonden via de zoek functie
Werkt erg goed dank je wel.
Berichten typen is echt een stuk leuker geworden nu

Bewerkt (27 mei 2011 21:59)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

ndPix

• Lid sinds 31 mei 2011
  • Berichten 78
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 19:35

Ik heb een vraagje over Swype. Kun je op één of andere manier de keyboard minimaliseren? De stock keyboard heeft daar een toets voor, maar bij de Swype vind ik niks Ook geen handeling laat dat ding verdwijnen

Bewerkt (1 juni 2011 19:35)

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 19:43

ndPix;171635
Ik heb een vraagje over Swype. Kun je op één of andere manier de keyboard minimaliseren? De stock keyboard heeft daar een toets voor, maar bij de Swype vind ik niks Ook geen handeling laat dat ding verdwijnen

Druk dan eens op de backknop.

Bewerkt (1 juni 2011 19:43)

ndPix

• Lid sinds 31 mei 2011
  • Berichten 78
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 20:24

Bartito;171645
Druk dan eens op de backknop.
Oh, hoe simpel het kan zijn

Ik heb er nooit aangedacht om die back knop te gebruiken

Bedankt!!

Bewerkt (1 juni 2011 20:24)

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 20:29

Lol … ik ben er destijds ook per ongeluk op gekomen
Ik wou op enter duwen en drukte toen op de backtoets.

Bewerkt (1 juni 2011 20:29)

Sphere

• Lid sinds 04 oktober 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0

Hey mensen, kan het kloppen dat de bovenstaande versies van Swype nog niet verenigbaar zijn met de HTC Sensation? Heb ze namelijk allemaal geprobeerd, maar geen van allen werkt.

Bewerkt (2 juni 2011 12:10)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren