Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Crash

• Lid sinds 29 maart 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2011
  • 13:55

Hallo (Kort ),

Ik heb nog geen android smartphone maar ga aankomende zondag de samung galaxy s mini kopen. Ik wil alvast weten hoe je een app op je sd kaartje kan zetten…

Crash

P.s.: Hoe meld ik me aan voor een notificatie op nieuwe forum posts?

Bewerkt (29 maart 2011 13:55)

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2011
  • 14:03

Volgens mij bestaat er geen galaxy s mini.
Er zou een versie komen van de galaxy s 2 in minivorm maar die is nog niet uit.

Voor notificaties moet je even in je instellingen kijken (rechtsboven in het scherm) en dan je instellingsopties even doorzoeken.

Bewerkt (29 maart 2011 14:03)

Samsung Galaxy S8+

Bea

• Lid sinds 23 maart 2011
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2011
  • 14:10

Goedemiddag,

Ik heb Android op mijn HTC HD2.
Ik heb nu navigatie op mijn sd kaartje gezet (via mijn laptop)
Hoe kan ik nu mijn sd kaart zien op mijn telefoon zodanig dat ik de navigatie kan activeren ?

Groeten,
Bea

Bewerkt (29 maart 2011 14:10)

Crash

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2011
  • 14:39

Jawel galaxy s mini bestaat zeker wel! Heb hem al vaak bij belcompany en the phone house vast gehad Hij staat nl. ook op kieskeurig.nl
Maar weet je ook hoe je nou apps op sd kaartje plaatst?

Bewerkt (29 maart 2011 14:39)

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2011
  • 14:51

Crash;127277
Jawel galaxy s mini bestaat zeker wel! Heb hem al vaak bij belcompany en the phone house vast gehad/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" /> Hij staat nl. ook op kieskeurig.nl

Als het net zo gaat als met de “grote” Galaxy S dan is het lang niet altijd mogelijk om apps op je sdkaart te zetten. Dit is app-afhankelijk /cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> Maar er is wel een (gratis) app in de market App2sd die het in bepaalde gevallen wel mogelijk maakt. Nu is het zo, dat de SGS een grote interne sd kaart heeft, dus dan is het niet erg als niet alle apps (gedeeltelijk) verplaatst kunnen worden. Weet niet hoe dat is bij de “mini”. Maar daar is wel achter te komen door in de winkel te vragen, natuurlijk /cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (29 maart 2011 14:51)

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2011
  • 14:56

Crash;127277
Jawel galaxy s mini bestaat zeker wel! Heb hem al vaak bij belcompany en the phone house vast gehad/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" /> Hij staat nl. ook op kieskeurig.nl

Neem maar rustig van mij aan dat er geen galaxy s mini bestaat.
Wat jij bedoelt is de galaxy mini en dat is niet de galaxy s mini.

apps gaan naar je sdcard als de programmeur van die app dit zo heeft bepaalt. Tijdens installatie wordt de app dan meteen op de sdcard gezet.
Via de market zijn er ook tools te vinden waarmee je ook andere apps die niet direkt op de sdcard wordt gezet wel op de sdcard kunt zetten.
Dit werkt overigens niet bij alle apps en met name widgets werken niet meer als ze op de sdcard staan.

Bewerkt (29 maart 2011 14:56)

Samsung Galaxy S8+

Crash

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2011
  • 15:12

En als het geheugen van je telefoon nou vol zit? Gaan ze dan wel automatisch naar je sd kaart?
P.s.: Deze titelnaam van dit nieuws bericht klopt dan ook niet: Samsung Galaxy S II Mini gespot | Androidworld
Dat zou dan toch Samsung galaxy mini II gespot moeten zijn

Bewerkt (29 maart 2011 15:12)

Bea

• Lid sinds 23 maart 2011
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2011
  • 15:45

En weet er ondertussen iemand een antwoord op mijn vraag ?

Bea

Bewerkt (29 maart 2011 15:45)

Crash

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2011
  • 17:39

Bea;127324
En weet er ondertussen iemand een antwoord op mijn vraag ?

Bea
Misschien ff je eigen topic maken? ik mag aannemen dat het ook bij dit forum gebruikelijk is om niet mee te liften met andermans topic…
Excuse me if i'm wrong…

Bewerkt (29 maart 2011 17:39)

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2011
  • 18:11

Crash;127300
En als het geheugen van je telefoon nou vol zit? Gaan ze dan wel automatisch naar je sd kaart?
P.s.: Deze titelnaam van dit nieuws bericht klopt dan ook niet: Samsung Galaxy S II Mini gespot | Androidworld
Dat zou dan toch Samsung galaxy mini II gespot moeten zijn

Even voor de duidelijkheid /cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> de Galaxy SII is de opvolger van de Galaxy S. De Galaxy SII mini is dus een kleiner “broertje” van de SII. Als je dus zegt de Galaxy S mini, dan klopt het wel dat die er niet is /cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Maar heb je specificaties, zoals “hoe groot is het interne geheugen en de sd kaart enzo”?
Bij de Galaxy S is dat ongeveer 8Gb en dat wordt dan verdeeld over +/- 2 Gb intern geheugen en +/- 6 Gb op de interne sd. En die 2 Gb is genoeg voor honderden apps /cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> Dus die heb je niet zomaar vol.
Maar zoals ik al zei: heb je specificaties voor de SII mini??

Bewerkt (29 maart 2011 18:11)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.