Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Niemand inspiratie?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
86xbekeken! Kom op muziekliefhebbende Androidgeruikers…
Ik ben op dit moment wel bezig met een redesign van de 9292OV App maar wil me best beschikbaar stellen om een ontwerp te fixen. Helaas ben ik niet geschoold in het programmeren….
Heb je 't al in het Android Development forum of misschien zelfs XDA geprobeerd?
booze;130591
Goeiemorgen allemaal.
Ik ben op zoek naar een pinkpop-App en aangezien die niet bestaat voor ons Androidplatform vraag ik mij af of hier ook liefhebbers zijn en of iemand er 1 in elkaar kan knutselen?
Groeten ,
Erik
@Sjors. Ja, zoiets als line-up, welke podia, tijden. Eigenlijk alle belangrijke info.
Heeft er al iemand een idee?
Heb er de tijd niet voor, maar er zit wel potentie in zo'n app.
Als je het goed opzet, is het misschien te hergebruiken voor andere evenementen
Als ik het zou kunnen of de tijd zou hebben zou ik het proberen maar dat is niet het geval dus is mijn hoop gevestigd op iemand die het wel kan en wil.
Ik bedoelde met “je” de ontwikkelaar in het algemeen, die deze app wellicht gaat maken.
Goeiemorgen allemaal.
Ik ben op zoek naar een pinkpop-App en aangezien die niet bestaat voor ons Androidplatform vraag ik mij af of hier ook liefhebbers zijn en of iemand er 1 in elkaar kan knutselen?
Groeten ,
Erik