Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

DNEmagic

  • Lid sinds 13 september 2009
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #1
  • 13 september 2009
  • 17:55

HTC Magic

Sinds enkele dagen functioneert het downloaden van applicaties uit de Market niet
meer.
Bijna altijd reeds na 1 sec komt de melding“Downloaden is mislukt”.
Connectie: 4400 KBits via Wi-Fi.
Intern geheugen: 77MB vrij.

Wat ik gelezen heb op een forum als oplossing:

* Cache van Google Apps leeg maken –> Probleem blijft.
* Batterij eruit halen –> Probleem blijft.

Vraag1: Weet iemand wat de oorzaak van deze downloads error is ?
Vraag2: Weet iemand wat ik moet doen om de downloads weer te kunnen uitvoeren ?

Antwoord2: Inmiddels contact gehad met HTC support en volgende oplossing werd aangereikt ( succesvol):
* Via Instellingen ->SD-Kaart en Telefoongeheugen->Terugzetten op FabriekInstellingen.
LET OP: RAM Info wordt gewist. Data op SD-Card blijft intact.

Bewerkt (22 april 2013 12:12)

Mack

  • Lid sinds 23 augustus 2009
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • #2
  • 21 september 2009
  • 21:04

Ik heb dit ook ervaren. Ik kwam er achter dat het te maken had met mijn advanced tast manager want na het opnieuw opstarten van mijn hero deed de download het wel maar zodra ik alle applicaties een keer had gestopt had ik weer het zelfde probleem. Mogelijk wordt er een app niet herstart na het stoppen.

Bewerkt (22 april 2013 12:12)

Schanulleke

  • Lid sinds 12 september 2009
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • #3
  • 21 september 2009
  • 21:13

Gaat het om betaalde applicaties of niet? Ik had het onlangs doordat mijn oude CC nog als standaard stond aangemerkt. Via checkout.google.nl heb ik dat kunnen wijzigen.

Andere eventuele problemen:
http://multiplefacets.com/corporateblog … -problems/

Bewerkt (22 april 2013 12:12)

Sassefras69

  • Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #4
  • 30 januari 2011
  • 16:26

Hallo, Ik heb sinds een maand een HTC Desire en ik heb ook het probleem dat mijn intern geheugen vol is. Alle apps die ik heb gedownload staan op het geheugenkaartje, waar ik nu nog ruim 75% (= ruim 3 GB) beschikbare ruimte heb. Van het interne geheugen is nog 9,82 mb beschikbaar. Diverse apps kan ik dan ook niet installeren. Ik kan in de gebruiksaanwijzing nergens terugvinden waar ik het interne geheugen kan leeg maken. Ik weet ook niet hoe ik het interne geheugen kan benaderen, zodat ik met de pc het geheugen zou kunnen wissen. En ook wordt mijn telefoon vaak niet herkend door HTC Sync, mogelijk ook door het geheugenprobleem? Bovendien weet ik niet waar de backups geplaatst worden, want ik wilde ook al een harde reset uitvoeren, maar dat durf ik nu ook nog niet. Ik heb zelfs nog enkele originele apps van HTC verwijderd. Als ik met de app apps2SD kijk, staat er geen een app op mijn telefoon. Wie weet raad? Met dank.

Bewerkt (30 januari 2011 16:26)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren