Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Die handige gadget van T-Mobile is ook al weer een tijdje uit de lucht helaas. Ik ben benieuwd waar ze uiteindelijk weer mee terugkomen, moet wel wat heel moois worden na zolang programmeren.
Neen, voor Vodafone is dat niet beschikbaar.
leonnetIs dit dan via een website ? Waarschijnlijk wel.
Hallo,
Is er een applicatie of widget die mijn vodafone tegoed kan laten zien?
Nu moet ik heletijd op de computer kijken, terwijl t-mobile hier wel een handige gadget voor heeft ontwikkeld.
Weet iemand het?
Groet leon
Jawel, in de market is vodafone app beschikbaar waarmee je tegoed en andere zaken ziet.
i_like_android;7213
Is dit dan via een website ? Waarschijnlijk wel.
Dan kan er toch misschien iets gemaakt worden.
Twee bruikbare apps met het doel je telefoongebruik bij te houden:
1. Droidstat (mijn voorkeur, vanwege gemak en mooie widgets)
2. Callmeter NG (nu ook 3G BETA variant, werkt bij mij minder goed op HTC Hero)
Even instellen, vooral bij Droidstat zeer gemakkelijk, en je kan altijd op je homescreen zien hoeveel belminuten, smsjes en dataverbuik je nog hebt en wat je verwachte telefoongebruik van deze maand is.
pklijzing;76002Dit is um vriend
Beltegoed Vermilion
Maxim;76053
Twee bruikbare apps met het doel je telefoongebruik bij te houden:
1. Droidstat (mijn voorkeur, vanwege gemak en mooie widgets)
2. Callmeter NG (nu ook 3G BETA variant, werkt bij mij minder goed op HTC Hero)
Even instellen, vooral bij Droidstat zeer gemakkelijk, en je kan altijd op je homescreen zien hoeveel belminuten, smsjes en dataverbuik je nog hebt en wat je verwachte telefoongebruik van deze maand is.
Hallo,
Is er een applicatie of widget die mijn vodafone tegoed kan laten zien?
Nu moet ik heletijd op de computer kijken, terwijl t-mobile hier wel een handige gadget voor heeft ontwikkeld.
Weet iemand het?
Groet leon