Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Hawbesh1

• Lid sinds 27 december 2009
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 01:04

ja maar mensen ik vroeg wanneer de Blackberry ping gaat uit komen niemand vraagt over whatsapp want die heb ik al maar zou fijn zijn als je ook de blackberry ping heb want tegenwoordig iedereen heeft dat ping gedoe , niet iedereen wilt zijn of haar nummer geven om te kunnen whatsappe snapen jullie mij ongeveer ik had op AndroidWorld gelezen dat RIM ook de ping zou maken voor Andorid en IOS Iphone maar ik heb weinig gehoord wanneer hoe en wat en whatsapp is ook goed alleen Blackberry hebben meer mensen zou fijn zijn als je ook met BB ping pingen naar bb inplaats van Whatsapp

Bewerkt (24 mei 2011 01:04)

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 02:35

Als er zo iets zou komen dan zal het nog wel een tijdje duren gezien de harde concurrentie en licentie oorlog tussen iOS en Android.

Bewerkt (24 mei 2011 02:35)

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 24 mei 2011
  • 10:01

Hawbesh1;166399
ja maar mensen ik vroeg wanneer de Blackberry ping gaat uit komen niemand vraagt over whatsapp want die heb ik al maar zou fijn zijn als je ook de blackberry ping heb want tegenwoordig iedereen heeft dat ping gedoe , niet iedereen wilt zijn of haar nummer geven om te kunnen whatsappe snapen jullie mij ongeveer ik had op AndroidWorld gelezen dat RIM ook de ping zou maken voor Andorid en IOS Iphone maar ik heb weinig gehoord wanneer hoe en wat en whatsapp is ook goed alleen Blackberry hebben meer mensen zou fijn zijn als je ook met BB ping pingen naar bb inplaats van Whatsapp

Klopt, vergeet alleen niet dat het door RIM bevestigd werd dat er PLANNEN voor zijn, niemand heeft
het over een exacte datum of plan gehad waarvoor zwart- op wit is komen te staan DAT het echt gaat
geschieden.

Bewerkt (24 mei 2011 10:01)

bhola

• Lid sinds 06 augustus 2010
  • Berichten 488
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 10:04

Denk dat die gauw zou uitkomen!
Denk dat RIM liever samen werkt dan met IOS!
En aangezien de Playbook mogelijk maakt om Android Apps te draaien, zal het binnekort ook wel het omgekeerde kunnen op de Android's.

Bewerkt (24 mei 2011 10:04)

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 24 mei 2011
  • 10:16

En hoezo werkt RIM liever samen met Apple?

En dat ‘gauw’ is denk ook niet echt haalbaar.
Zitten nog teveel haken en ogen aan de implementatie van PING op Android en iOS.

Bewerkt (24 mei 2011 10:16)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.