Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Martin79

• Lid sinds 29 september 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2011
  • 10:08

Ik heb een Sony Xperia mini pro en wil graag de muziek die in de Windows mediaplayer (Windows 7) beluisteren op mijn Android.
Heb al heel wat apps geprobeerd maar krijg geen verbinding, of is allemaal voor dlna.
Ik zoek een hele simpele app die dit kan, alleen thuis via de wifi is voldoende.

Bewerkt (7 juni 2011 10:08)

Martin79

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 12:09

Niemand die een idee heeft ?

Bewerkt (4 juli 2011 12:09)

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 13:37

Waarom wil je thuis muziek op je telefoon luisteren :S, Je zet dan je boxen aan en klaar uit een telefoon komt niet zo hard geluid.

Bewerkt (4 juli 2011 13:37)

Martin79

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2011
  • 12:04

Krijg het inmiddels wel voor elkaar om via een mediaserver foto`s en muziek en filmpjes te streamen naar de Mediaplayer op de desktop, maar andersom wil het nog niet lukken.
Kan wel muziek kopieren maar ik wil graag kunnen kiezen wat ik luister op m`n Android.

Normaal luister ik de muziek in de woonkamer, maar soms luister ik ook nog wat muziek voordat ik ga slapen en dat deed ik meestal met een mp3 speler maar aangezien de telefoon naast me ligt is dat makkelijker. En als ik in de tuin bezig ben of op zolder hoor ik de speakers in de woonkamer slecht of ik moet ze hard zetten maar dat wil de buren niet aandoen.

Inmiddels heb ik een Sony Ericsson Xperia Arc met android 2.3.

Bewerkt (29 augustus 2011 12:04)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.