Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4
Volgens mij niet.
Je moet hem zoeken bij gedownload en dan installeren.
Je moet niet geroot zijn, maar bij instellingen - toepassingen - onbekende bronnen aanvinken.
Dan kun je apk's buiten de market om installeren.
Uiteraard dien je wel een applicatie te hebben waarmee je apk's kan installeren. Estrongs File Explorer is er zoeen, ik geloof dat Linda File Manager het ook kan.
Ralph;176297
Uiteraard dien je wel een applicatie te hebben waarmee je apk's kan installeren. Estrongs File Explorer is er zoeen, ik geloof dat Linda File Manager het ook kan.
Bartito;176304En waarmee browse je naar de apk toe en klik je erop????? Zal toch echt met een filemanager moeten die apks kan installeren ;-)
Wat dacht je van gewoon op de apk klikken. Ik heb geen installer nodig hoor.
Bij de SGS is het bij mijn weten zo, dat als een apk op de interne sd kaart staat, je die apk terugvindt bij “mijn bestanden”. Dan kun je er gewoon op klikken
Een vraagje::p
Als ik een apk bestand op de SD kaart plaats, om nadien te installeren, worden die dan geinstalleert op de SD kaart, of in een soort “program files” map zoals in windows :confused:
m vr gr
Poes
Ralph;176310
En waarmee browse je naar de apk toe en klik je erop????? Zal toch echt met een filemanager moeten die apks kan installeren ;-)
hallo,
ik heb een vraagje. ik heb van internet wat applicatie's en dat zijn apk's bestanden. moet je telefoon geroot zijn daarvoor. Heb er natuurlijk geen verstand van dus en had al een beetje gezocht hier op het forum (zal er heus wel overheen gekeken hebben) maar zou iemand mij kunnen helpen.
gr