Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
umpje;176815
Het is mij een raadsel waarom ik de BBC app (bbc news) niet via Market kan binnenhalen; mijn toestel Galaxy S i9000 (GTi9000) staat goed geregistreerd in mijn Market account en toch zegt Market dat hij niet ‘compatibel’ is met deze app.
Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)
Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)
Het is mij ook gelukt via de QR code op Android World. Maar ze verwijzen hier ook naar Market Android (waar ik al veel apps heb opgehaald) en daar krijg ik dus bovenstaand bericht. Vraag is dus nu, als ik weer zo'n melding van niet compatibel krijg bij een andere app, dez melding wel klopt!
umpje;176825
Het is mij ook gelukt via de QR code op Android World. Maar ze verwijzen hier ook naar Market Android (waar ik al veel apps heb opgehaald) en daar krijg ik dus bovenstaand bericht. Vraag is dus nu, als ik weer zo'n melding van niet compatibel krijg bij een andere app, dez melding wel klopt!
Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)
Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)
ik heb 1 google account; de meeste app's op market.android krijg ik zonder probleem binnen; ik ben blij dat il nu nog een adres heb! Makker bedankt.
PS blijft toch raar!
Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4
Is idd raar, want ik heb ‘m een aantal dagen geleden gewoon vanaf m’n SGS van de market gedownload.
Zelfde hier..zelfs nog een update gekregen laatst..
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Het is mij een raadsel waarom ik de BBC app (bbc news) niet via Market kan binnenhalen; mijn toestel Galaxy S i9000 (GTi9000) staat goed geregistreerd in mijn Market account en toch zegt Market dat hij niet ‘compatibel’ is met deze app.