Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Leo_IJzerman

  • Lid sinds 17 juni 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #1
  • 21 juni 2011
  • 10:20

Ik heb geprobeerd een app aan te schaffen. Maar de betaling werd geblokkeerd. Hoe kan ik hem nu opnieuw aanschaffen? Er staat in market nl. dat ie is aangeschaft, maar vervolgens installeren mislukt.

Gr. Leo

Bewerkt (21 juni 2011 10:20)

galaxyjet

  • Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • #2
  • 21 juni 2011
  • 11:20

Meestal komt dat later wel weer in orde en soms duurt dat een dag of zo. Anders kun je ook dit proberen: Instellingen> toepassingen> toepassingen beheren> tabblad “alles” en zoek de market-app op. Klik erop en kies dan “gegevens wissen”.

Bewerkt (21 juni 2011 11:20)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.