Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Goudvis

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 22:33

pappiedappie;188486
Hoi Goudvis, heb je app geïnstalleerd, maar de widget werkt helaas niet. Heb een SGS I met GB 2.3.4
Ha interessant! Heb je de app naar de SD/kaart verplaatst misschien?

Bewerkt (4 juli 2011 22:33)

Goudvis

• Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2011
  • 16:07

Versie 1.4 van Het Weer in Nederland is nu uit, de widget doet het nu op alle toestellen, en je kunt hem naar landscape draaien om in te zoomen op de kaartjes. Mocht je nog een wens of opmerking hebben, laat het dan even horen!

(en voor wie dit voor het eerst leest de link nog even https://market.android.com/details?id=com.hetweer.in.nl )

Bewerkt (5 juli 2011 16:07)

Goudvis

• Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2011
  • 14:47

Bewerkt (7 juli 2011 14:47)

Goudvis

• Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2011
  • 10:40

En de nieuwe versie van Het Weer in Nederland staat in de market, https://market.android.com/details?id=com.hetweer.in.nl

De twee belangrijkste veranderingen zijn de herinvoering van de landschapsmodus en zoom: als je je telefoon draait kun je de Live en Gisteren-kaarten op groot formaat bekijken. De knoppenbalk is dan even onzichtbaar om een brievenbuseffect te voorkomen.

En er zit nu ook een 2x2 widget in de app: ziet er strakker uit dan de grotere widget en er passen nog twee icoontjes naast. Ik wil er graag nog een grote widget bij zetten met de 5-daagse verwachting of live-kaarten, iemand een voorkeur voor het een of het ander?

Mocht je nog op- of aanmerkingen hebben dan hoor ik het graag!

Bewerkt (8 juli 2011 10:40)

Mar

• Lid sinds 01 april 2011
  • Berichten 239
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2011
  • 16:54

Heb de app gedownload Goudvis. Ben er zeer tevreden over. Wat is het verschil met de betaalde versie? Ik zou heel graag ook nog iets hebben dat je de weersverwachting per plaats kan krijgen.

Bewerkt (14 juli 2011 16:54)

Goudvis

• Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2011
  • 17:00

Ha mooi, fijn om te horen, dat is de bedoeling he De precieze verschillen zie je als je op Menu drukt en dan op Instellen en uitbreiden: meer app-functionaliteit, uitgebreidere widgets en instellingen om de app helemaal naar jouw gevoel te configureren. Maar de data die is en blijft gratis en reclamevrij

Ik ben inmiddels bezig met een database om de waarnemingen van de KNMI-stations te koppelen aan een widget. Maar dat is een redelijk complexe routine (eigenlijk een app op zich) dus dat duurt nog even. Eerst wil ik de widget met de vijfdaagse verwachting in de app zetten, die kun je ergens in de loop van volgende week verwachten!

Bewerkt (14 juli 2011 17:00)

Mar

• Lid sinds 01 april 2011
  • Berichten 239
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2011
  • 17:08

Thanks voor je snelle reactie. Ik houd met spanning ( ) alle veranderingen in de gaten. Vind het nu al toppie vergeleken met wat apps die ik eerder heb geprobeerd. Houd het goede werk vol!!!!

Bewerkt (14 juli 2011 17:08)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.