Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Zoiets als Astrid bv wat echt specifiek gericht is op taken of een notitie app, want dan kan je er wel uit velen kiezen bv springpad, evernote, remember the milk of note everything.
Misschien is ColorNote iets voor je? Werkt fantastisch en is gratis. Met reminder functie.
Color note heb ik erop gehad was niet echt wat ik zocht, gaat niet echt erom dat het me laat herinneren gaat zich om bijvoorbeeld het volgende.
Stel je maakt een lijstje met wat neem je mee op vakantie, dat werk je niet in 1 dag af omdat je dingen nog misschien moet kopen of dergelijke, dan wil ik graag dat als je wat hebt gekocht of al ingepakt dat je daar een vinkje achter kunt zetten zodat je weet owja dat heb ik al gekocht of ingepakt. Niet dat het je helpt herinneren nee dat je kunt zien dat heb ik al gedaan.
Ik heb nog geen app tegen gekomen die deze functie heeft dus iemand ??
HTC Hub openen en dan widget kiezen, daar staan de widgets ‘taken’ en ‘notities’. De widget taken doet wat jij wil!
Peej;194043
HTC Hub openen en dan widget kiezen, daar staan de widgets ‘taken’ en ‘notities’. De widget taken doet wat jij wil!
gTasks kan je een vinkje ervoor zetten en dan wordt ie doorstreept en komt ie onderaan te staan. Die werkt ook lokaal, geen idee of ie in NL is. Anders stuur je vraag naar ontwikkelaar of je mag vertalen voor hem
TaskOS doet hetzelfde als gTasks maar blijft onbetaald gewoon synchroniseren met google. Verder zijn er legio boodschappenlijstjes die exact de gevraagde functionaliteit bieden. OI Shopping List bijvoorbeeld.
Ik zou voor Evernote gaan, erg handig en multi-functioneel. Je kunt het ook op je pc installeren, zodat al je notities gesynchroniseerd worden. Enige keerpuntje van Evernote is dat je wel mobiel internet nodig hebt. Het kan ook zonder internet, maar dan moet je per maand voor Evernote betalen
Samsung;194057haha oeps
Met een Samsung Galaxy S kunnen wij geen HTC Hub openen. ;-)
hey.
Ik ben opzoek naar een andere notities app als de standaard van Android die de optie heeft dat als je een notitie afgewerkt heb dat je er een vinkje kan achter zetten zodat je ziet dat je dat punt hebt afgewerkt.
Weet iemand een app die dit bevat?? liefst ook in het Nederlands..
bedankt alvast!!
DeBewoner.