Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
En als je Verificatie uitvinkt?
nee, dit werkt niet.
Als ik in de instellingen van mijn account de gegevens controleer (app maakt contact met mailserver) krijg ik geen foutmelding.
Zowel op mijn Wifi als via het netwerk van Vodafone krijg ik een “verbindingsfout”
Grappig, ik heb het zelfde probleem met mijn Magic. Gebruik het mailpakketje van Google wat gewoon werkt maar als ik het andere meegeleverde pakket gebruik krijg ik ook ‘verbindingsfout’. Het probleem is ook raar, gister voor het eerst mijn account in het programma gezet. Alles wel en keurig mail binnen halen. Even later kwam de verbindingsfout bij syncen. Account weggegooid en opnieuw aangemaakt, nu haalt hij wel alle headers op (er is dus wel verbinding) maar haalt de rest van de mail niet meer binnen. Erg jammer eigenlijk want de layout van het mailprogramma is stukken duidelijker vind ik.
Iemand enig idee wat hier aan de hand is. Ik heb overigens Telfort als provider. Het gebeurt ook met WiFi. En het gebeurt soms ook niet. De inbox gaat vaak mis. Kies ik een andere map en ga daar in dan lukt het soms weer wel. Kortom wat mij betreft een … pakket. Want de instellingen voor GMail maakt het zelf…
Hallo!
ik gebruik de mailclient op mijn HTC Magic om een mailaccount te gebruiken. Mail loopt via Google apps (eigen domein).
Sinds een à twee dagen kan mijn mailclient niet meer syncen met de Google mailserver: “verbindingsfout” staat er. Bij inkomend en uitgaand. Verbinding is er wel met Vodafone of via mijn WiFi.
Gegevens zijn ongewijzigd:
inkomend: (IMAP)
- imap.gmail.com
- SSL gebruiken: Ja
- Poort: 993
uitgaand (SMTP)
- TLS vereist
- smtp.gmail.com
- Verificatie: Ja
STARTTLS gebruiken: ja
Poort: 587
Iemand een idee?
Alvast bedankt!