Ik gebruik sinds een paar dagen Tweetdeck op mijn Samsung Galaxy S. Maar wanneer ik een @mentions wil sturen, moet ik eerst helemaal naar mijn vrienden lijst en daar tussen nog eens uitzoeken aan wie ik hem wil sturen. Bij de twitter app for Android, hoefde ik alleen maar @(en dan de eerste twee letters van een naam in te voeren) en dan kon ik kiezen tussen de tweeps die bijvoorbeeld die 2 letters in hun naam hebben? Is dit ook mogelijk bij Tweetdeck? Kan het niet vinden namelijk..
B.v.d.
Bewerkt (26 juli 2011 22:02)
Ik gebruik sinds een paar dagen Tweetdeck op mijn Samsung Galaxy S. Maar wanneer ik een @mentions wil sturen, moet ik eerst helemaal naar mijn vrienden lijst en daar tussen nog eens uitzoeken aan wie ik hem wil sturen.
Bij de twitter app for Android, hoefde ik alleen maar @(en dan de eerste twee letters van een naam in te voeren) en dan kon ik kiezen tussen de tweeps die bijvoorbeeld die 2 letters in hun naam hebben? Is dit ook mogelijk bij Tweetdeck? Kan het niet vinden namelijk..
B.v.d.
Ik gebruik sinds een paar dagen Tweetdeck op mijn Samsung Galaxy S. Maar wanneer ik een @mentions wil sturen, moet ik eerst helemaal naar mijn vrienden lijst en daar tussen nog eens uitzoeken aan wie ik hem wil sturen.
Bij de twitter app for Android, hoefde ik alleen maar @(en dan de eerste twee letters van een naam in te voeren) en dan kon ik kiezen tussen de tweeps die bijvoorbeeld die 2 letters in hun naam hebben? Is dit ook mogelijk bij Tweetdeck? Kan het niet vinden namelijk..
B.v.d.