Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Zou leuk zijn als ze daadwerkelijk iets mee zouden doen.
SGS5 - stock
Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock
Lijkt me eerlijk gezegd best overbodig.,
Ik bedoel je houd marktplaats toch nooit in de gaten gedurende de dag.
E-bay misschien wel, daar is biederen iets meer real-time
Weet eerlijk gezegd ook niet wat de meerder waarde zal zijn.
Aangezien biedingen op jouw aangeboden artikelen per email verstuurd worden, waarop je gewoon kunt replyen en dan via een anonieme email bij de andere persoon terecht komen.
Is er wel een app voor de iphone dan? zoja wat zijn de functies daarin?
Voor de iphone zijn er 2 marktplaats applicaties. Zie Marktplaats iPhone applicatie ?Zoekmarktplaats? gratis - iPhoned.nl
Is een redelijk goede applicatie en zoeken gaat wel aardig. Mijn vrouw gebruikt deze applicaties wel eens op de iphone. Met de pc zoeken gaat sneller.
marktplaats werkt gewwonweg niet lekker in de browser, dus een aangepaste app is veel handiger.
Maar we zullen zien wat marktplaats.nl ons te bieden heeft.
Ok cool, begrijp me niet verkeerd wist gewoon niet wat ik in een marktplaats.nl tool zou kunnen verwachten en doen, daarom vroeg ik me af of er een voor de iphone is.
De app is niet door marktplaats.nl zelf gemaakt maar door mediabunker.com die meer apps voor de iphone heeft gemaakt, de vraag is wie gaat er een maken voor android?
Op mijn vraag aan marktplaats of ze bezig zijn met een android app te maken kreeg ik het volgende antwoord:
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij hebben op dit moment geen android applicatie. Wij kunnen u ook niet zeggen of wij dit in de toekomst beschikbaar zullen hebben. Ik heb dit doorgestuurd als suggestie. Alle suggesties die wij ontvangen voor verbeteringen van Marktplaats.nl nemen wij serieus in overweging. Wij kunnen nu echter niet aangeven of wij uw suggestie ook daadwerkelijk gaan doorvoeren. Belangrijke wijzigingen worden altijd aangekondigd bij de Mededelingen van Marktplaats dus houd deze pagina in de gaten. Wellicht ziet u uw suggestie terug op Marktplaats.nl.
Mededelingen van Marktplaats: Marktplaats mededelingen