Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

pbecks1963

• Lid sinds 03 januari 2011
  • Berichten 932
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2011
  • 18:12

Hallo allemaal,

Ik heb ooit eens in “Insanity rom” de mogelijkheid gehad om telefoongesprekken op te nemen. (maar dat hebben ze nu eruit gebouwd). Ik weet dat er apps zijn die dit ook kunnen (en ik heb de gratis versies van die app's allemaal zo'n beetje geprobeerd). Maar geen enkele was perfect/stabiel. Ik heb al eens gehad dat mijn stem opeens niet meer te horen was door de beller omdat zo'n app dan de microfoon “captured”/afschermd. De laatste app die ik heb geprobeerd was “totall recall” en die leek prima te zijn (totdat ik dus tegen het bovengenoemde probleem aan liep).

Iemand anders ervaringen? tip's? rom's die het custom kunnen?

ps: de rede waarom ik gesprekken wil opnemen is omdat ik zo'n slecht geheugen heb. Handig om een gesprek weer terug te kunnen “spelen”.

Bewerkt (1 augustus 2011 18:12)

SGS3/SGS5plus/Tab4
fervent gebruiker van: Tasker & Kustom

Hankey

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 582
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2011
  • 21:08

Strafbaar is het met een technisch hulpmiddel opnemen van een gesprek dat in beslotenheid wordt gevoerd, zonder deelnemer aan dat gesprek te zijn en anders dan in opdracht van een deelnemer aan het gesprek. Als je in opdracht van je baas een gesprek van zijn secretaresse opneemt, om erachter te komen hoe zij over hem denkt, dan ben je strafbaar.
*
Dus in opdracht van een gesprekspartij mag wel degelijk opgenomen worden, mits dit voldoende duidelijk is gemaakt aan de andere deelnemers aan het gesprek. Van groot belang is hier dat je in opdracht van een gesprekspartij handelt (dit kan jijzelf natuurlijk ook zijn).
*

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (1 augustus 2011 21:08)

Verwijderd_Account_14511

• Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 228
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2011
  • 23:33

je zwamt.

je hebt het recht om ieder gesprek op te nemen waar je zelf aan deelneemt, je hoeft het ook niet te melden

Bewerkt (1 augustus 2011 23:33)

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2011
  • 13:22

pbecks1963;199914
Hallo allemaal,

Ik heb ooit eens in “Insanity rom” de mogelijkheid gehad om telefoongesprekken op te nemen. (maar dat hebben ze nu eruit gebouwd). Ik weet dat er apps zijn die dit ook kunnen (en ik heb de gratis versies van die app's allemaal zo'n beetje geprobeerd). Maar geen enkele was perfect/stabiel. Ik heb al eens gehad dat mijn stem opeens niet meer te horen was door de beller omdat zo'n app dan de microfoon “captured”/afschermd. De laatste app die ik heb geprobeerd was “totall recall” en die leek prima te zijn (totdat ik dus tegen het bovengenoemde probleem aan liep).

Iemand anders ervaringen? tip's? rom's die het custom kunnen?

ps: de rede waarom ik gesprekken wil opnemen is omdat ik zo'n slecht geheugen heb. Handig om een gesprek weer terug te kunnen “spelen”.

Probeer deze eens: Call Recorder Widget.

Bolle1961;200167
je zwamt.

je hebt het recht om ieder gesprek op te nemen waar je zelf aan deelneemt, je hoeft het ook niet te melden

Nee, dat is niet correct! Je moet uitdrukkelijke toestemming vragen en krijgen van je gesprekspartner!

Bewerkt (2 augustus 2011 13:22)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

Verwijderd_Account_14511

• Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 228
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2011
  • 14:06

toestemming vragen en krijgen is beslist niet nodig, je hebt dit recht gewoon.
“ vriend ” donner heeft een tijd geleden wel het idee geopperd om het bij wet te gaan verbieden, zover is het gelukkig nog niet, en hopelijk komt die wet er ook niet door

Bewerkt (2 augustus 2011 14:06)

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2011
  • 14:18

Bolle1961;200345
toestemming vragen en krijgen is beslist niet nodig, je hebt dit recht gewoon.
“ vriend ” donner heeft een tijd geleden wel het idee geopperd om het bij wet te gaan verbieden, zover is het gelukkig nog niet, en hopelijk komt die wet er ook niet door

Misschien heb je gelijk, maar dan nog zal je het uit fatsoen even kunnen melden/vragen, toch?

Bewerkt (2 augustus 2011 14:18)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

Alfred

• Lid sinds 16 september 2010
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2011
  • 23:52

Ik heb een tijd total recall gebruikt.Een zwaar programma dat wel een inner recording functie heeft. (zonder speaker dus) maar niet altijd geweldige kwaliteit.

Verzonden met tapatalk.

Bewerkt (6 augustus 2011 23:52)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.