Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Nagamiji

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 7 september 2011
  • 17:01

Ik heb heel wat sites gelezen en overal staat dat Android zelf voor veiligheid zorgt. Maar dat is theorie, net als mijn PC, daar gebruik ik toch ook AVG en Spybot voor. Over de laatste ben ik zeer tevreden, maar ik kan 'm niet vinden in Android Market. Is er goede beveiligingssoftware voor je mobiel? Niet iets wat op Norton lijkt, wat niks doet behalve je apparaat vertragen.

Ik verwacht ieder moment dat mijn witte SGS2 binnen komt en ik wil wel dat hij goed beveiligd is.

Bewerkt (7 september 2011 17:01)

Yorick

• Lid sinds 12 april 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 13 september 2011
  • 16:31

Zolang je geen gekke dingen uithaalt, zoals het downloaden van apps uit een Chinese Market-variant, heb je eigenlijk nergens last van. Mocht je dan toch nog steeds een onverklaarbare drang hebben om een beveiligingsapp te draaien, dan is Lookout misschien wat voor je: https://market.android.com/details?id=com.lookout&feature=search_result

Bewerkt (13 september 2011 16:31)

Nagamiji

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 13 september 2011
  • 16:37

Thanks.

Uhm, ik heb inderdaad een ongeschikte app, toevallig ook nog Chinees, gedownload. :eek: Ik wil graag een Hello Kitty thema, net als ik op mijn BB had, maar Android heeft ‘m geweigerd en verwijderd. Waarschijnlijk omdat hij niet goed was, heb ’m nooit kunnen bekijken, kreeg meteen de melding van Android.

Maar die lookout lijkt me wel wat.

Bewerkt (13 september 2011 16:37)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.