Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Probeer is een andere afbeelding, waarschijnlijk is die afbeelding corrupt.
Ik heb hetzelfde probleem op mijn hero
ook als ik deze via de computer naar de map waar de rest van mijn foto's staan verplaats, vindt men hero ze niet, kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Progammaatje ASTRO ff op de market downloaden en dan kan je heel gemakkelijk zonder tussenkomst van een pc op je sd kaart kijken en veranderen.
Volgens mij zet hij alle gedownloaden bestanden in de map DOWNLOADS…..
rcastricum;12010
Progammaatje ASTRO ff op de market downloaden en dan kan je heel gemakkelijk zonder tussenkomst van een pc op je sd kaart kijken en veranderen.
Volgens mij zet hij alle gedownloaden bestanden in de map DOWNLOADS…..
verplaatsen naar een map waarin ‘gallery’ ze wel herkent/vindt, openen, set as, … en genieten
R3dw0lF;12264
verplaatsen naar een map waarin ‘gallery’ ze wel herkent/vindt, openen, set as, … en genieten/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
hmmmm, interesting.
Al eens gekeken op de site van de developer of de comments van de app? of hem/haar eventueel een mail zenden? Wie weet zijn er nog mensen met hetzelfde probleem?
Misschien dat je de afbeeldingen op een website kan terugvinden en zo kan opslaan en instellen. Want meer dat dan weet ik ook niet.
R3dw0lF;12280
hmmmm, interesting.
Al eens gekeken op de site van de developer of de comments van de app? of hem/haar eventueel een mail zenden? Wie weet zijn er nog mensen met hetzelfde probleem?
Misschien dat je de afbeeldingen op een website kan terugvinden en zo kan opslaan en instellen. Want meer dat dan weet ik ook niet.
Ik heb de app Backgrounds geïnstalleerd, alleen wanneer ik een afbeelding wil opslaan (boven in het scherm van links naar rechts: Set as wallpaper, …, Add to favourites, save) komt er wel te staan dat hij is opgeslagen, maar vervolgens kan ik de afbeelding nergens meer terug vinden! Heb overal gekeken, maar kan hem niet vinden.
Weet iemand misschien waar deze opgeslagen foto's staan. Heb een htc hero.
Bas