Graag had ik al mijn contacten van mijn X10 mini pro, via bleuthooth naar een Samsung Chat 335. Dit lukt wel als ik deze per contactpersoon verstuur, wat een hels karwei is, maar weet er iemand of er een android-app bestaat, die iedere alle contactpersonen automatisch kan versturen dit met een interval van enkele seconden tussen ieder contactpersoon?
Ik kan wel het volledige adresboek in één keer versturen, maar dat mislukt de overdracht.
Wie kan mij helpen?
Bewerkt (10 september 2011 10:34)
Geachte,
Graag had ik al mijn contacten van mijn X10 mini pro, via bleuthooth naar een Samsung Chat 335.
Dit lukt wel als ik deze per contactpersoon verstuur, wat een hels karwei is, maar weet er iemand of er een android-app bestaat, die iedere alle contactpersonen automatisch kan versturen dit met een interval van enkele seconden tussen ieder contactpersoon?
Ik kan wel het volledige adresboek in één keer versturen, maar dat mislukt de overdracht.
Wie kan mij helpen?
Geachte,
Graag had ik al mijn contacten van mijn X10 mini pro, via bleuthooth naar een Samsung Chat 335.
Dit lukt wel als ik deze per contactpersoon verstuur, wat een hels karwei is, maar weet er iemand of er een android-app bestaat, die iedere alle contactpersonen automatisch kan versturen dit met een interval van enkele seconden tussen ieder contactpersoon?
Wie kan mij helpen?