Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik weet het niet zeker (meer) maar moet je niet eerst de free versie installeren en dan pas de Pro?
Pro is alleen de key, dus de free moet ook geïnstalleerd worden.
SGS5 - stock
Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock
Nu dan ga ik dat even proberen ,als ik mijn betaalde apps kijk zie ik alleen die pro key versie staan .Zal even de freeversie downloaden alvast bedankt
free zal gewoon weer gedownload moeten worden door google market zelf als je je telefoon opnieuw gereset of iets heb., De betaalde dingen moet je alleen zelf aan klikken.
Is gelukt ,stom he, gebruik het al een jaar en heb al meerdere keren roms geflasht ,waarschijnklijk zat ik in een dip
hoi, ik heb gisteren titanium backup pro gekocht en geinstalleerd, nu zie ik m alleen nergens staan op me telefoon..
heb ik nu bijna 3 euro weggegooid of is ie toch ergens te vinden ?
Is dat niet alleen een unlock key? Waarschijnlijk heb je ook de gratis app nodig. Als je de unlock key hebt gekocht, krijgt de gratis app alle mogelijkheden.
Staat zelfs redelijk duidelijk in de app beschrijving:
https://market.android.com/details?id=com.keramidas.TitaniumBackupPro
Hallo ,ik wil titanium backup installeren dus ga naar de market download hem naar de telefoon dan installerd die hem
en dan kan ik hem niet meer terug vinden ,hij staat dan wel in taakbeheer bij downloads maar dan doet die verder niks
dat is sinds ik 2 dagen geleden 2.3.5 erop heb gezet en geroot met darky s .Vanuit taakbeheer verwijdern opnieuw downloaden maak niet uit , mis ik iets of zie ik iets over het hoofd wie kan me helpen i,ik heb de pro +key versie.