Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Piepjes in de zin van Shuttle run? Good old times..
Kan je helaas niet helpen aan de applicaties, maar door het jeugdsentiment moest ik toch even reageren
Uhmmmm…. Android?
Geef zoveel minuten lang ieder x minuten y seconden een toon? Als dat er niet is dan is het igg snel geklust.
rene;10722
Geef zoveel minuten lang ieder x minuten y seconden een toon? Als dat er niet is dan is het igg snel geklust./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Voor Tabata training is er een Tabata timer
ronaldvk;10729
Voor Tabata training is er een Tabata timer/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />
Ik vond het wel een leuk idee om uit te werken. Ik heb net “Interval Beeper” op de Android Market los gelaten.
Interval Beeper
Choose an interval and add it to the list. Sounds once instantly and loops everytime the set time passes.
en als ik nu eens doe alsof ik erg dom ben, mag ik dan vragen waar dit alles voor moet gaan dienen
Voor mij is het een exercitie Android proggen. En de app heb ik al kunnen gebruiken als een tandborstel timer, 4x30 seconden is wat bijvoorbeeld elektrische borstels doen.
Verder… tja, zou het ook niet weten
rene;10909ik heb hem geïnstalleerd en ga hem zeker testen, thnx
Ik vond het wel een leuk idee om uit te werken. Ik heb net “Interval Beeper” op de Android Market los gelaten.
Hoi Mensen,
Ik ben op zoek naar een training app. Er zijn er voldoende maar ik zoek een specifieke.
Ik zoek een piepjes-app. Een programma dat om de zoveel, instelbare, seconden/minuten een piepje afgeeft.
Iemand een idee?