Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

mis

• Lid sinds 04 februari 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 21 september 2011
  • 21:58

Als ik de market app start dan komt er een google-melding: dat ik het verkeerde wachtwoord heb ingevoerd of het account is gewijzigd. Dit zegt mij niks.

Het is de gebruikersnaam van een aangemaakt youtube account, maar hier doe ik niks mee, en mocht ik dit toch eens aangemaakt hebben (je weet maar nooit) gebruik ik eenzelfde wachtwoord voor zulk soort dingen.

Ik moet een wachtwoord invoeren; ik voer mijn gebruikelijke wachtwoord in en dan kom ik in een scherm waarin ik een combinatie van letters moet invoeren.
Deze type ik over; vervolgens kom ik weer in het google-melding scherm zoals hierboven vermeld.

Hier kom ik daarna alleen maar uit als ik zo'n 20 x op de terugtoets druk.

Hoe draai ik dat youtube account de nek om, of hoe los ik dit anders op zodat mijn market weer beschikbaar is.

Graag een simpele uitleg :p

Heel erg bedankt alvast voor de reacties.
Groetjes; MIS

Bewerkt (21 september 2011 21:58)

Jangrie

• Lid sinds 14 september 2011
  • Berichten 396
  • Reputatie 0
  • 21 september 2011
  • 23:21

Ik verstaa het problem niet zo..normal heeft youtube niks met de market te doen. Dat is jouw googleaccount + wachtwoord en die hoef je maar slechts 1 keer intetikken, in het begin dus.. tenzij je jouw toetsel terugzet, maar dat was denk ik niet het geval

Bewerkt (21 september 2011 23:21)

mis

• Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 22 september 2011
  • 19:30

Ik begrijp er ook niks van, eerst dacht ik dat het wel “over” zou gaan, maar het is nu al 14 dagen zo. Ik ben niet iemand die van alles probeert met het toestel te downloaden ofzo, bellen, sms-en, en internet en wat leuke apps gebruiken. Meer niet.

Ik start de market app en kom gelijk in dit probleemscherm en kan verder helemaal niks meer.
De telefoon werkt verder prima, maar ik baal ervan omdat ik nu geen apps meer kan uizoeken.

wie o wie weet hoe ik dit ‘de nek om kan draaien’!

Bewerkt (22 september 2011 19:30)

mis

• Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2011
  • 21:26

Ik ben er inmiddels achter dat het probleem zit in de update van de market app.
Ik heb de ‘oude market’ app weer op het toestel gezet, alle updates gewist en terug naar de fabrieksinstelling.
Dan doet hij het weer. Maar als ik dan de melding krijg “er zijn nieuwe updates” en ik bevestig met bewerken dan komt de melding weer te voorschijn en loopt de app weer vast.
Ik zou graag willen weten hoe dit op te lossen is.

Bewerkt (3 oktober 2011 21:26)

joyce183

• Lid sinds 03 oktober 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2011
  • 21:59

Ik heb precies hetzelfde probleem. Eerst kon ik de Market probleemloos gebruiken en nu geeft ie ineens aan dat ik moet inloggen met een youtube account. Welk wachtwoord ik daar ook bij intoets of hoe ik het wachtwoord ook probeer te herstellen, ik kom niet verder. Eerder kon ik gewoon met mijn gmail account inloggen zonder problemen. Ook ik heb de updates verwijderd. Dit heeft het probleem ongeveer voor een minuut opgelost en toen was het weer terug. Zo frusterend!

Bewerkt (3 oktober 2011 21:59)

marieketd

• Lid sinds 05 oktober 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 5 oktober 2011
  • 13:57

Ik heb precies hetzelfde!! en mijn vraag hier ook ergens in't forum geplaatst en welke ik overigens natuurlijk nooit kan weervinden… Exact met dat idiote youtube account welke ik naar mijn weten nooit heb aangemaakt.. please help :S wat te doen!!

Bewerkt (5 oktober 2011 13:57)

marieketd

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 5 oktober 2011
  • 14:00

Jangrie;219590
Ik verstaa het problem niet zo..normal heeft youtube niks met de market te doen. Dat is jouw googleaccount + wachtwoord en die hoef je maar slechts 1 keer intetikken, in het begin dus.. tenzij je jouw toetsel terugzet, maar dat was denk ik niet het geval

Klopt, dat snappen wij dus ook niet, want ik kan me ook niet anders herinneren dan dat we ooit 1`keer in het begin een google account hebben aangemaakt of al had, met een wachtwoord…dus vaag dat ze nu opeens met een youtube account aankomen..GRRR

Bewerkt (5 oktober 2011 14:00)

marieketd

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 5 oktober 2011
  • 14:12

Doorbraak ik kan opeens mijn menu knop gebruiken en dan bij account het email adres veranderen weer in het gmail adres. Daarmee moet het lukken! wel vreemd want heb tig keer geprobeerd om menu knop in te drukken om iets van opties of instellingen te krijgen, maar tevergeefs. Bij mij doet de market het weer! (btw, ik haat updates…gaat altijd ten koste van toestel/snelheid/kwaliteit..bah)

Bewerkt (5 oktober 2011 14:12)

Judith2011

• Lid sinds 09 oktober 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2011
  • 14:21

Bij mij lukte bovenstaande niet marieketd,..zo is het bij mij gelukt, ik ben naar instellingen gegaan, account en synchronisatie, daar zag ik een youtube account bijstaan, die heb ik verwijderd en hij werkte gelijk weer..pfff gelukkig werd al wanhopig ;-)

Bewerkt (9 oktober 2011 14:21)

Cooljay

• Lid sinds 26 maart 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2011
  • 15:55

Bedankt!
Ik had dit ook al een aantal dagen.
En heb in instellingen die youtube account verwijderd.
Krijg wel een raar scherm van Market, dus het zal de nieuwe versie wel zijn….
Nogmaals bedankt!

Bewerkt (12 oktober 2011 15:55)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.