Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

kimmdejong

• Lid sinds 19 oktober 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2011
  • 13:21

ik heb nu hetzelfde probleem, ik heb dit al vaker gehad maar oppeens deed ie het weer. maar nu weet ik dus niet meer hoe ik daar uit kwam, ik kan niet op menu klikken of wat dan ook, hij geeft aan dat ik het verkeerde wachtwoord geef of dat mijn account is gewijzigd wat moet ik nu doen??

Bewerkt (19 oktober 2011 13:21)

Gummetje

• Lid sinds 23 oktober 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2011
  • 15:19

Ik heb sinds gisteren exact hetzelfde probleem. Als ik op mijn Samsung Galaxy S via de browser naar mijn youtube account ga (ik heb er wel één, maar dat wijkt af van mijn Google account) kan ik er met het wachtwoord gewoon in. Youtube en Market hebben naar mijn simpele verklaring niets met elkaar te maken……

Wat ik ook doe in de Market waar hij blijft vragen om een wachtwoord, het wachtwoord dat absoluut juist is wenst géén toegang te geven! Bovendien krijg je steeds die woorden/letters die je over moet typen.

Mijn partner met exact hetzelfde toestel heeft geen problemen. Rara hoe kan dit??

Bewerkt (23 oktober 2011 15:19)

Gummetje

• Lid sinds 23 oktober 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2011
  • 15:27

Hoi,

Dit is de oplossing!!! Ik heb ook een paar keer op Terug geklikt en op Menu en uiteindelijk via Accounts inderdaad - met veel moeite en tig keer op Terug klikken - het account weer op gmail kunnen zetten ipv op het Youtube account (dat ik dan wel weer heb…..)
Dank Marieketd!
Zelfs als ik hem opnieuw opstart gaat het nu goed.
Pfffffff wat een gedoe.

Groet
Gummetje alias Ineke

Bewerkt (23 oktober 2011 15:27)

elt89

• Lid sinds 02 november 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 november 2011
  • 22:14

Heel erg beankt.. Ik zat al een maand met het probleem, had al van alles geprobeerd,, en nu is het eindelijk opgelost..
Dankje, dankje, dankje

Bewerkt (2 november 2011 22:14)

mis

• Lid sinds 04 februari 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 27 november 2011
  • 22:47

Bedankt voor de oplossing !!!

Bewerkt (24 april 2013 13:46)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.