Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik weete wel dat LG dit standaard heeft, on-screen phone
klopt, kreeg ik ook bij mijn optimus 3d
Er is in middels een programma in alpha test mode dat heet blue stacks daar kun je android apps mee op je pc fullscreen draaien
google ze en downloaden en installeren en klaar is kees
Nou, dat heb ik er dit weekend opgetrapt die bluestacks, maar dat is niks bijzonders. Gewoon een 30-tal apps waar IK niks aan heb, dammen, pressreader USA/DE, nog wat spelletjes en nog wat onzin ;-).
Op bluestacks kan je prima alle apps installeren die er zijn voor Android, alleen moet je een pincode aanmaken via facebook. Dat laatste verandert binnenkort.
Met MyPhoneExplorer kan je je telefoon besturen vanaf je PC, ook zonder root acces.
Dus JIJ kunt je toestel, visueel, overnemen met Blue Stacks (en een app daarin) wil je zeggen?
Ik heb mij nog niet verdiept daarin, heb het ook meteen weer verwijderd, want als dát zo is is
dat een heel mooi iets. Maar of dat kan betwijfel is, en laat dat juist hetgeen wat de TS wil .
"Ik zoek een app waarmee ik mijn Android mobiel op mijn PC kan besturen“ ” "
Nou?
Want Whatsapp verificatie, hoe mooi je dat ook virtueel wilt draaien, is niet zo
makkelijk te faken.
Oke bedankt, sorry voor de hoofdletters caps lock doet raar??!
Hallo,
Ik zoek een app waarmee ik mijn Android mobiel op mijn PC kan besturen. DUS NIET EEN ANDROID APP WAARMEE IK MIJN PC OP MIJN MOBIEL KAN BESTUREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb en wil mijn systeem NIET rooten,
ik werk met de HTC Desire HD, en ik wil gewoon op mijn PC op whats app kijken etc.
kan dit??
Groetjes,
Tim