Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

edward

• Lid sinds 16 oktober 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2011
  • 17:59

op dit moment ben ik in het bezit van een Samsung Galaxy. Ik wil graag ebooks gaan lezen op mijn tablet die beveiligd zijn met Adobe DRM en in het ePUB formaat staan. ik ben daarvoor op zoek naar een goede algemene App waarmee ik ebooks die ik koop bij verschillende sites zoals bol.com, libris en eboekenweb kan lezen. ik zoek al lang maar kan geen goede app vinden. weet iemand van jullie een goede app die ik hiervoor kan gebruiken

Bewerkt (16 oktober 2011 17:59)

Mauvan

• Lid sinds 01 juni 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 12 november 2011
  • 20:26

Ik heb daar ook een vraag over.
Op mijn nieuwe Galaxy Tab staat ebook. Mooi programma, omdat er ook in boeken tekst kan worden gearceerd en omdat er aantekeningen in gemaakt kunnen worden.
Er staat ook al een Bol.com app op, waarmee je kunt kopen én lezen, maar dat lezen is beperkt. Ook de programma look en feel vind ik wat minder.
Die bol.com aankoop kun je alleen lezen (en kopen) als je een account hebt bij Adobe, vanwege die DRM. Geen punt. Die heb ik nu.

Ebook wil het boek importeren als je daar eerste je geldige Adobe account gebruikt. Maar die accepteert 'm niet: inlogcode of wachtwoord fout.
Toen heb ik Aldiko geinstalleerd (lijkt op ebook) en die kan het wel, mét Adobe inlog! Maar van Aldiko ben ik niet erg gecharmeerd.

Wie kent dit probleem en weet een oplossing?
Dank.

Bewerkt (12 november 2011 20:26)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.