Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
https://market.android.com/details?id=ymst.android.homeswitcher&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsInltc3QuYW5kcm9pZC5ob21lc3dpdGNoZXIiXQ..
voor froyo heeft de maker een apparte versie
redbulletnl;231394gs2 (Galaxy S2) heeft nooit Froyo gehad!
voor froyo heeft de maker een apparte versie
dat is meer als informatie voor andere mensen , sommige mensen willen de zoek optie gebruiken (hele sommige mensen)
Dus met dezeapp zou ik dus kunnen wisselen tussen de originele en geïnstalleerde shells of home screens ?
hiermee kan ik wisselen tussen de standaard lg homescreen of ide van launcherPro
je kunt ook standaardwaarden dan mag je steeds kiezen welke je gebruikt als je op het knopje home drukt
Ik mooi zo, dan ga ik straks is ff de boel installeren. thx voor je reactie
graag gedaan veel plezier / succes ermee!
Beste androiders, ik zit te denken om spb 3D shel op me gs2 te zetten. Nu vraag ik me af of er een app is waarmee ik kan switchen tussen de normale lay-out en de geïnstalleerde spb 3d snel. Heb ooit is ergens gelezen dat dat mogelijk is maar ben vergeten hoe die heet, kan iemand me dat vertellen ? Me toestel is niet geroot of iets dergelijks..