Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

rrraymond

• Lid sinds 31 december 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 31 december 2009
  • 16:39

Beste AndroidWorld gebruikers,

Sindskort ben ik in het bezit van een HTC Magic.
Bevalt prima, maar nu wou ik Google Navigation proberen.

Ik heb nu Maps 3.3.1 draaien, en de navigatie werkt.
Maar.. hij geeft bovenin mijn scherm geen afslagen weer, alleen maar ‘Weg zonder naam’.

Echter kent hij wel de namen van de wegen want rechts onderin het scherm staat gewoon de straatnaam waar ik op dat moment op rij. Ook kan ik aan de hand van de blauwe lijn op mijn scherm (waar wél de afslagen worden weergeven dmv. pijltjes) navigeren.
Maar in de balk bovenin staat altijd ‘Weg zonder naam’ en geen pijlen.

Ik kan wel op de knop ‘vervolgens’ drukken, dan laat hij op de kaart zien hoe ik moet rijden. Maar bovenin mijn scherm staat nog altijd ‘Weg zonder naam’.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Alvast bedankt,
Gr. Raymond

Bewerkt (22 april 2013 12:16)

jeroen1801

• Lid sinds 21 november 2009
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2010
  • 16:17

Ik heb zojuist via een truc van XDA GoogleMaps 3.3.1 op mijn HTC G1 weten te installeren (mbv een batch bestand dat je vanuit je command-prompt moest runnen, na ADB geinstalleerd te hebben. Ik zie nergens
enige mogelijkheid om te navigeren. Buiten GoogleLabs is deze versie niet zo heel erg spannend, of vergis ik me? Hoe kan het dat jij wel een navigatie optie hebt in deze versie?

Iemand enig idee (heb er een hard hoofd in) om in deze GoogleMaps versie Navigatie als optie toe te voegen? Ik heb al flink lopen snuffelen op XDA, maar dat heeft tot niets geleid. Ik heb het vermoeden dat
de hele Navigatie-optie uit deze versie 3.3.1 geschrapt is.

jeroen1801

• Lid sinds 21 november 2009
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2010
  • 16:24

Iemand enig idee waarom ik deze apk niet vanaf mijn SD-kaart op mijn G1 geinstalleerd krijg? Ik krijg een
medling dat deze apk niet geinstalleerd kan worden op deze telefoon.

xda-developers - View Single Post - Modifying Maps to enable Navigation outside USA

rrraymond

• Lid sinds 31 december 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 2 januari 2010
  • 17:28

Ik heb niet zomaar 3.3.1 geïnstalleerd.
Had er eentje gevonden waarbij de Navigation dus meteen zou werken, gewoon een ‘.APK’. (Bij interesse kan ik dat bestand wel uploaden, maar denk zomaar dat het niks nieuws is)

M'n telelefoon is niet ‘ge-root’, en heb geen rare fratsen uitgehaald om dit draaiend te krijgen. Enige nadeel is dat ik 2x Maps in mijn menu heb staan en dat hij dus geen afslagen bovenin mijn scherm weergeeft.

Maar niemand heeft dit probleem dus blijkbaar??

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.