Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
in “fring” zit ook een msn-live functionaliteit, die proberen
TeleC@ster;11990
Heeft iemand al ervaring waarbij de (voor mij) msn verbinding altijd on-line blijft zoniet automatisch reconnect?
IM+ verbinding valt steeds weg
Meebo geeft het zelfs op de market al aan
Nimbuzz idem
Hi Msn idem
Is het android pesten door Mijkrozacht?
eBuddy volgens mij HET programma….
gebruik ook ebuddy zit net zolang op msn tot mijn batterij leeg is. Je hebt voor ebuddy wel een aparte ebuddy account nodig. die kan je snel maken en daarna stel je ebuddy op als automatisch aanmelden. hoef je verder ook nooit je ebuddy account te onthouden.
Anders moet je ff Palingro proberen. Heb al een paar mensen met deze IM gezien en die zijn er wel over te spreken. (was wel op Blackberry & Symbian) maar blijkt nu wel ook een android versie voor te zijn
Palringo Rich Messaging: Home
thnx peepz, ik kom hier weer terug wanneer ik een tijd goede ervaring heb.
Gebruik MSN nu om met drie kids in contact te blijven, die hebben ook flat-fee internet en dan sms-t het toch net goedkoper samen:
“kom je thuis eten?'
”nee, blijf bij vriend“
okee, en morgen dan?”
weet nog niet
laat je het wel op tijd weten?
tuurlijk
—-volgende dag—
“kom je thuis eten?'
nee, blij toch bij vriend
is wel een beetje laat, nu heb ik al xxxx in huis
o, lekker, dan kom ik toch
—-pauze—-
kan -vriend- ook mee eten?
tuurlijk
dat is normaal toch een paar euro sms of een hap uit je bundel, niet
voorwaarde is wel dat de app on-line blijft (vooral wisselingen wifi, gprs, 3g etc.. lijkt lastig
en via locale ‘s nachts msn wel openlaten en de rest niet heb ik nog niet gevonden
”ze" willen nml nog wel eens ’s nachts melden dat het stappen wat langer duurt dan tot 5 uur, of dat ze bij vriend of vriendin blijven slapen, lastig maar dat willen we wel weten, zeker in deze vrieskou.
tip van de week meld ze aan bij googletalk die blijft altijd aan en werkt als een malle.
raydekok;12403
tip van de week meld ze aan bij googletalk die blijft altijd aan en werkt als een malle.
paldringo zou moeten werken, wat voor phones hebben zij?
Heeft iemand al ervaring waarbij de (voor mij) msn verbinding altijd on-line blijft zoniet automatisch reconnect?
IM+ verbinding valt steeds weg
Meebo geeft het zelfs op de market al aan
Nimbuzz idem
Hi Msn idem
Is het android pesten door Mijkrozacht?