Ik heb iGO geinstalleerd op mijn Samsung Gs2. Deze opent niet omdat er een melding verschijnt bij het openen: initialization error loadlanguage failed.
Ik heb iGO map op externe micro sd card staan, daaronder content mappen met voice en lang e.d. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
dank!
edit: alle lang erin gezet en toen ging ie door! opgelost!
krijg nu: Kaart initialisatiefout Uw kaartbestanden zijn verouderd. Ga naar uw verkooppunt.
Nadat ik het toestel uitgezet had en weer aan, kreeg ik de melding "please insert your SD Card containing content files …
Bewerkt (20 november 2011 18:44)
Ik heb iGO geinstalleerd op mijn Samsung Gs2. Deze opent niet omdat er een melding verschijnt bij het openen:
[B]initialization error loadlanguage failed.
Ik heb iGO map op externe micro sd card staan, daaronder content mappen met voice en lang e.d.
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
dank!
krijg nu: Kaart initialisatiefout
Uw kaartbestanden zijn verouderd. Ga naar uw verkooppunt.
Nadat ik het toestel uitgezet had en weer aan, kreeg ik de melding "please insert your SD Card containing content files ... [/B]
Ik heb iGO geinstalleerd op mijn Samsung Gs2. Deze opent niet omdat er een melding verschijnt bij het openen:
initialization error loadlanguage failed.
Ik heb iGO map op externe micro sd card staan, daaronder content mappen met voice en lang e.d.
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
dank!
krijg nu: Kaart initialisatiefout
Uw kaartbestanden zijn verouderd. Ga naar uw verkooppunt.
Nadat ik het toestel uitgezet had en weer aan, kreeg ik de melding "please insert your SD Card containing content files …