Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Het laden van de kaarten is natuurlijk afhankelijk van hoe je verbinding is en je zoomlevel, maar de kaarten zijn niet persé nodig voor het navigeren. Ikzelf heb er flink wat mee rond gereden, zowel binnen bebouwde kom als snelweg, maar heb geen echte hinder ondervonden van trage kaarten oid, maar kan me voorstellen dat dit van zeer veel factoren afhankelijk is.
Hey,
Ik ben totaal nieuw tot de androidwereld en had bij deze toch effe een vraagje of 2.
Ik heb sinds vandaag een HTC TATTOO aangeschaft en zou graag deze app wille installeren.
Men vraag is: Als je hiermee op de baan bent. Neemt je GPS antenne dit dan niet over ? zodat je geen kosten hebt ? Is de app op je smartphone niet genoeg of moetje effectief inet access hebben?
Alvast bedankt ( en sorry voor de redelijk retarded vraag :=d )
Ikzelf heb wel problemen gevonden met Andnav2. Hij vindt mijn straat en dorp niet terug … ligt wel aan de kaarten. Kzou ze er es moeten handmatig opzetten dmv tracking enzo maar nog geen tijd gehad en ik twijfel ook of ik dit ook zal doen. Want ik heb géén zin om héél west-vlaanderen te moeten tracken /cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />
miZ;12393
Hey,
Ik ben totaal nieuw tot de androidwereld en had bij deze toch effe een vraagje of 2.
Ik heb sinds vandaag een HTC TATTOO aangeschaft en zou graag deze app wille installeren.
Men vraag is: Als je hiermee op de baan bent. Neemt je GPS antenne dit dan niet over ? zodat je geen kosten hebt ? Is de app op je smartphone niet genoeg of moetje effectief inet access hebben?
Alvast bedankt ( en sorry voor de redelijk retarded vraag :=d )
dankje. Maar 1 probleem. Andnav2 werkt niet voor mijn tattoo
zoeken naar een alternatief dus
Bij mij erkt AndNav2 ook niet op de galaxy. Als ik wilt navigeren dan krijg ik een pop-up dat de verinding verbroken is en dat ik het later weer moet proberen.
Heb de server van Bonn, maar noch geen resultaat.
Wat kan ik doen om het werkend te krijgen???
Niets. AndNav is er vorige week mee opgehouden. De licentie voor de kaarten is niet meer vernieuwd.
Je zult op zoek moeten naar een andere app om te navigeren.
Wat is nu welke?
We hebben hethier toch over de AndNAv2 en niet Nav4all?
bij mij werkt hij wel op de g1,
maar hij vind gewoon geen adressen. klopt niks van
Oke,
Ik heb het programma vandaag getest. Ziet er leuk uit en werkt idd, als je stil staat. Laden van kaarten gaat heeeeel langzaam en werkt voor geen meter.
Het idee is leuk, maar staat voor alsnog heel erg in de kinder/babyschoenen.
alt+f4…..wilt u dit programma bewaren.
NEEN.
Toch bedankt voor wederom een app review