Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Bij de app werkt dit zo:
Houdt je vinger op een prikbord bericht gedrukt een seconde of 2 en schuif dan met je vinger naarr echts.. Dan verschijnt er ineens een rood pupupje met verwijderen erin waar je dan op kan klikken,,
Ik heb een S2 maar het lukt me echt niet, iemand een oplossing?
Op de volledige website is het heel simpel gewoon muis of vinger drukken naast bericht, hier komt een kruisje bij de mobiele pagina of app nooit geprobeerd.
Hallo, weet iemand hoe je nu een reactie verwijderd op mobiel het bericht in gedrukt houden en dan naar recht schuiven? werk niet meer voor mij.
Linksboven op de streepjes klikken, dan op je eigen naam, dan in het rijtje waar je vrienden en vind ik leuks staan naar activiteitenlogboek gaan, en daar kun je je berichten verwijderen.
Als je kijkt naar je bericht zie je rechtsboven 3 stippen onder elkaar. Hier op drukkken en je krijgt 3 opties waarvan ook één met verwijderen.
die 3 stippen die die zie ik wel maar bedoel alleen een reactie verwijderen die een vervelend is of zo
Weet iemand hoe je je eigen prikbord bericht verwijdert bij de app of bij de site? Ik kreeg op de mobiele site opeens een optie om hem te verwijderen.. maar ik weet echt niet wat iik deed