Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Als je facebook open heb op je menu knop gedrukt en bij instellingen gekeken ?
Wordt je facebook account gesynchroniseerd? Te controleren bij instellingen, account en sync instellingen.
Verstuurd via Tapatalk
Ik heb inderdaad al bij beide instellingen gekeken, en daar staat alles zoals het hoort. Vreemd is dat alle andere applicatie's gewoon pushen, behalve facebook.
Ik kan me herinneren dat de facebook direct na installatie vraagt of er gesynch'd moet worden. Misschien even verwijderen incl gegevens en opnieuw installeren?
Verstuurd via Tapatalk
Zelfs dat heb ik al eens gedaan, misschien ligt het aan m'n account ofzo??
Hmmm, vreemd. Heb zelf ook een DHD en werd gek van al die notificaties. Heb ze toen maar uit gezet.
Gegroet,
Nu ik dit zo lees herken ik het inderdaad ook! Ik krijg sowieso al sinds een paar maanden geen mails meer bij berichten o.i.d. maar de applicatie zelf zou, mits die correct werkt, ook nog los een notificatie moeten geven maar die krijg ik net als jij ook niet.
Hallo mensen,
heb als sinds ik een htc telefoon heb (eerst een Legend, nu een Desire HD) al het probleem dat ik totaal geen facebook notificatie's ontvang. Maar aangezien ik facebook heel vaak gebruik is het dus heel irritant dat ik die niet ontvang.
Ik heb alle update's op de telefoon staan, laatste Facebook app, laatste update voor de Desire HD qua software, maar niks schijnt er te werken.
Is er iemand die mij met dit probleem kan helpen??