Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Werkt lang indrukken? Dan komt er meestal een vinkje in het pictogram te staan, en kun je op ‘verwijderen’ klikken.
helaas werkt dat niet dat had ik all geprobeert als ik dat doe dan kan ik alleen informatie zien en geen knopje verwijderen
ik gebruik trouwens de iconia tab
Of leren dit programma te gebruiken dropbox is erg handige app.
Verder standaard apps verwijderen kan niet zonder root van android.
laat ik de vraag dan zo formuleren hoe verwijder ik items uit googels dropbox ?
Ergens bij menu in de gallarij staat welke mappen je wilt aten zien en wilt kunnen openen, als je daar dropbox uitschakelt heb je er gen last meer van
helaas heb ik z'n optie niet maar wat ik het raarst vind is dat ik gewoon geen items kan verwijderen uit dropbox heeft iemand mischien een andere optie ????
kan wel dropbox openen naar item gaan ingedrukt houden en dan krijg je menu en dan zeggen verwijderen.
daar gaat het nu juist over dat lukt dus niet en ik heb geen dropbox gedownload het is de dropbox van google die je er automatisch bij in je gallerij staat en dat mapje is gewoon niet te verwijderen en zelfs niet de items die er in staan dus heeft iemand een idee om het als nog te verwijderen mischien via een achterdeur ?
ik gebruik trouwens de iconia tab A500 android versie 3.2.1
Sinds wanneer krijg je dropbox bij google !?!??
hoi sinds kort heb ik een tablet gekocht met android 3.0 er op en daar staat een mapje van dropbox bij hoe kan ik dat mapje verwijderen zodat ie niet meer bij de galerij staat