Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

spnl91

• Lid sinds 22 oktober 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2012
  • 21:11

Ik heb een aantal weken geleden de bekende Android Agenda Widget gedownload en vandaag de Smooth Calendar omdat de vorige niet werkte. Maar helaas, deze ook niet. Als ik de app download en open staat er uitgelegd hoe ik de widget op mijn homescreen krijg. Volgens deze uitleg moet ik op mijn homescreen een widget toevoegen. Als ik dit doe dan zou Smooth Calendar er tussen moeten staan. Maar dit is niet het geval. Hetzelfde geldt voor de Android Agenda Widget.

Heeft iemand een idee hoe ik dit werkend kan krijgen? Misschien zie ik iets over het hoofd o.i.d

Toestel: Samsung Galaxy Ace
Android-versie: 2.3.3

Bewerkt (24 april 2013 14:07)

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2012
  • 22:00

Android agenda hoort gewoon bij widgets te staan, Maar die andere zou kunnen omdat die na de sd kaart is gezet.

Ik heb het bijv ook bij een apps seriesguide als de app op de sd kaart staat is de widget weg, Verplaats ik hem terug na de telefoon is de widget wel beschikbaar.

JHS_NL

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2012
  • 12:17

Widgets die naar de SD kaart zijn gezet worden niet getoond op je homescreen daarvoor moet je ze op het intern geheugen hebben staan is mij eerder verteld.

Telefoon(s): Galaxy S10
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV

Website:
http://www.joostslager.nl

spnl91

• Lid sinds 22 oktober 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2012
  • 20:56

Bedankt voor de snelle reacties! Iets waar ik niet zo snel aan heb gedacht, wel logisch natuurlijk dat ik ze op mijn telefoongeheugen moet zetten. Dit heeft geholpen! Super bedankt.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.