Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

angelique

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 1 november 2010
  • 15:49

Wat een gedoe zeg…ik heb ook geen creditkaart en wil die ook niet.Mijn vriend heeft een i phone en die kon via de pc een account aanmaken en als hij een applicatie koopt, wordt het gewoon v zijn rekening afgeschreven.Dat is toch veel simpeler, waarom kan dat bij samsung nu niet.
Ze hebben mij deze foon geadviseerd voor de applicaties o.a en nu kan ik ze niet eens kopen..

Bewerkt (1 november 2010 15:49)

dendirk

• Lid sinds 13 oktober 2009
  • Berichten 502
  • Reputatie 0
  • 1 november 2010
  • 16:11

Welkom!…

Is je vriend zijn rekening nummer dan ook niet verbonden met één of andere credit card in iTunes?

Bewerkt (1 november 2010 16:11)

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 1 november 2010
  • 17:27

En heeft niets met samsung toestellen te maken.
Geen enkele android toestel kan op dit moment apps kopen zonder creditcard.
Google is wel bezig om via paypall apps te kunnen aanschaffen.

Bewerkt (1 november 2010 17:27)

Samsung Galaxy S8+

zipist

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 1 november 2010
  • 19:13

prepay creditcard 3v

Bewerkt (1 november 2010 19:13)

angelique

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 2 november 2010
  • 10:26

Nee mijn vriend zijn rekeningnr is echt niet verbonden met 1 of andere creditkaart in i -tunes.Hij kon in die gemaakte account kiezen voor betalen met creditkaart of zijn rekeningnr doorgeven en toestemmen dat het automatisch van zijn rekening afgeschreven wordt.Geen moeilijk gedoe en het werkt perfect.
Ben eigenlijk door de provider een beetje overgehaald deze samsung eens te proberen omdat ik eig voor de i phone wilde gaan.Veel lof over de applicaties..en idd het zijn er veel hoor,maar ja wat heb ik aan die betaalde als ik ze niet kan kopen.Heb best een beetje spijt van mijn keuze nu.Mijn vriend heeft ze vergeleken met elkaar en hij vindt dat alles met de i phone gewoon wat makkelijker gaat, zonder gekke omwegen…
Ook al tig x geprobeerd mijn tellie te verbinden met de pc, maar hij doet het gewoon niet.Kies geinstalleerd,van alles geprobeerd,maar nee hoor lukt niet

Bewerkt (2 november 2010 10:26)

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 17 januari 2011
  • 23:23

ClaudiaBliss;13552
Je moet toch echt een creditcard toevoegen om te betalen voor apps. Helaas is er (nog) geen andere manier voor. heb al eens eerder de vraag gesteld aan Google. Hun antwoord was: We currently accept payment through Google Checkout. Dus met credit card.

hoe heb je die vraag aan google gesteld Dan?

ik vind het buiten gewoon dom van google dat ze niet vanaf het begin al meer betaal methodes hebben. persoonlijk vind ik een Prepaid kaart (zoals de itunes kaarten) erg makkelijk. je gaat naar de winkel of besteld ze online en voerd de code van die kaart in en je hebt gewoon €15, €25 of €50 om Apps te kopen. en het is verre weg het veiligste betaal middel. want als ze je account hacken en leeg halen hebben ze alleen het bedrag van die kaart meer niet.

Bovendien kan je die Prepaid kaarten iemand cadeau doen.

Bewerkt (17 januari 2011 23:23)

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2011
  • 18:10

zipist;53453
prepay creditcard 3v
Is er niemand die op dit antwoord reageert?
Kijk 's bij www.3vCash.nl Dit is een mogelijkheid om bijv. bij de Primera of via internet een prepaid visa credit card te kopen. Voor 10, 20 of meer euri's. Werkt perfect! :-)))

Bewerkt (18 januari 2011 18:10)

Pattytriepels

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2011
  • 01:59

ik wil zó graag een ander betaalsysteem voor android ipv de creditcard! ik heb al veel leuke apps gezien, die helaas vrijwel allemaal iets kosten, maar helaas.. ik ben ook een van de velen zonder creditcard.. GOOGLE HELP!!!!

Bewerkt (21 januari 2011 01:59)

R2cool

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 39
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2011
  • 02:02

ik wil zó graag een ander betaalsysteem voor android ipv de creditcard! ik heb al veel leuke apps gezien, die helaas vrijwel allemaal iets kosten, maar helaas.. ik ben ook een van de velen zonder creditcard.. GOOGLE HELP!!!!

Er waren ook berichten dat je binnenkort ook met paypal kon betalen. En als je niet met creditcard kunt betalen kan je eventueel nog met de desbetreffende developer mailen.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (21 januari 2011 02:02)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.