Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Goed idee!
Ik heb ze aangepast, wel voorlopig nog met Android Market tussen haakjes erbij aangezien het een tijdje zal duren eer iedereen weet dat Market vervangen is door Play.
moet er wel even aan wennen hoor…
klwinkel;275798
Samsung Galaxy S8+
klwinkel;275798
AVS;275800
Ja, ik ook wel…
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Fcck;275802
Zie nu nog niet veel verandering, alleen play aanbiedingen qua prijzen paar voor de helft, verder is naam nog steeds Market..
beast;275805
Idd, niet veel verandering en het logo, dat heet nu play store en ander icoon.
Zojuist is mijn market app ook bijgewerkt. Het ging in een aantal stappen.
Eerst moet je de nieuwe voorwaarden van play accepteren, daarna was mijn homescreen market shortcut verdwenen en daarna was de naam in de app-drawer ook aangepast naar “Play store”.
Ik denk dat er nog wel wat gebruikers verrast zullen zijn en de market niet meer kunnen vinden…
Niet echt het goede topic maar ik vraag het toch maar hier. Ik heb nu zowel een market app als een play app. Zodra ik de market probeer op te starten krijg ik de error “Deze toepassing is niet geinstalleerd.”. Enig idee wat ik moet verwijderen om van de “app” af te komen?
Nu de Android Market al weer zo'n 70 minuten is vervangen door Google Play, wordt het dan niet hoog tijd om de sub-boards te veranderen in Google Play apps en Niet Google Play apps?
EDIT: De plaatjes:
4131
4130